تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

در گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت؛ تجلیل بیمه دی استان ایلام از خبرنگاران

در گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت؛  تجلیل بیمه دی استان ایلام از خبرنگاران
نگاه اقتصاد - در راستای تجلیل از مقام والای خبرنگاران مراسم تجلیل با حضور جمعی از خبرنگاران در محل مدیریت بیمه دی استان به طور همزمان با سایر استانها برگزار شد.

 

محمدرضا غفوریان، مدیر بیمه دی استان در این نشست، ضمن تبریک روز خبرنگار و اشاره به وظیفه خطیر خبرنگاران در حفظ و انتشار حقیقت و دفاع و صیانت از حق و عدالت، اظهار داشت: گسترش ارتباط و تعامل دوسویه، باعث اشاعه فرهنگ بیمه در جامعه به عنوان پشتیبان و حامی مردم در تمامی لحظات زندگی شان می شود.

غفوریان با اشاره به این که بیمه دی در استان ایلام به حدود ۳۶ هزار نفر بیمه شده خدمات گسترده بیمه ای ارائه می دهد، افزود: این بیمه با بهره مندی از شبکه وسیع مراکز درمانی طرف قرارداد، به صورت آنلاین در حال ارائه سرویسهای بیمه ای به بیمه شدگان عزیز می باشد و تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت جامعه تحت پوشش بکار گرفته است.

مدیر بیمه دی استان در ادامه خاطرنشان کرد: شبکه فروش بیمه دی در استان ایلام با گستردگی در اکثر نقاط استان آمادگی کامل جهت ارائه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش به بیمه شدگان و بیمه گذاران ارجمند را دارد.

ایشان یادآور شد: بیمه دی در استان ایلام از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به صورت حرفه ای در کلیه رشته های بیمه ای آغاز کردت و در این مدت با بهره گیری از کادری حرفه ای، متعهد و متخصص و با تمرکز بر ایجاد تجربه خوشایند خرید و پس از خرید برای مشتریان، توانسته است جایگاهی شایسته را در استان کسب نماید.

غفوریان با بیان این که مهر ایثار، طرح خرید اقساطی بیمه خودرو از بیمه دی، یکی از طرحهای فروش بیمه دی است، تصریح کرد: در طرح مهر ایثار، بیمه بدنه و شخص ثالث به صورت اقساطی تا ۱۲ قسط (۱۲ ماهه) به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تعلق می‌گیرد.

مدیر بیمه دی استان در پایان با اشاره به این که مهر ایثار با همکاری بیمه دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود و در آن اقساط از حقوق ماهانه افراد متقاضی کم خواهد شد، افزود: در این طرح بابت اقساطی بودن حق بیمه هیچگونه نرخ و مبلغ اضافی به بیمه نامه‌ها تعلق نخواهد گرفت.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.