تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

مدیرکل ارشاد استان ایلام در بازدید از دفتر گروه رسانه ای ندای زاگرس؛

خبرنگاران در سختی ها بایدروحیه بخش جامعه باشند

خبرنگاران  در سختی ها بایدروحیه بخش جامعه باشند
نگاه اقتصاد - علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در اقدامی شایسته، دیدار و گفتگو با اهالی رسانه و پیشکسوتان این عرصه را در برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار گنجانده تا از نزدیک پای شنیدن حرف ها و درد دل هایشان بنشیند و البته همچون همیشه گوش فرا دهد و راهکارهای لازم را بیان کند.

 

این دیدارها در گرامیداشت روز خبرنگار می تواند الگویی پسندیده برای سایر مدیران باشد که مطمئنا در این بازدیدها هم خبرنگاران و هم مدیران بیشتر و بهتر می توانند گره گشای مشکلات خود و جامعه باشند.

 

با این مقدمه و در این سلسله دیدارها در ۲۴ مردادماه، علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه محبی؛ معاون فرهنگی و رسانه‌ای، سرکار خانم عبدالهی؛ رئیس گروه رسانه و خانم نادی؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با گروه رسانه ای ندای زاگرس در محل دفتر مرکزی این گروه دیدار و گفتگو کرد.

 

ایشان در ابتدای سخنان خود با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران به ویژه گروه خبری ندای زاگرس*، اصحاب رسانه را بازوی توانمند یک مجموعه عنوان کرد و افزود: سختی‌ها و مشقات شغل خبرنگاری بسیار است و تنها کسانی در این حرفه خوش می درخشند که با وجود سختی‌ها همچنان روحیه بخش تمام افراد جامعه باشند.

 

هوشمند در ادامه گفت: رسالت خبرنگاری، رسالتی عظیم و مقدس است و خبرنگاران در تمامی لحظات با پشتکار و سعه صدر به فعالیت خبری خود پرداخته و در این راه صادق و بی ادعا به جامعه خدمت می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در ادامه با بیان این که خبرنگاران کوشا و با اخلاق در جامعه خبری جایگاه ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: موفقیت و کسب افتخار جز با تلاش و پیگیری به دست نخواهد آمد.

 

ایشان در پایان ضمن بیان تقدیر از تمامی فعالان عرصه رسانه به خصوص اعضای گروه رسانه ای ندای زاگرس گفت: توفقیات بیشتر در ادامه ی راه خطیر خبرنگاری را برای تمامی عزیزان آرزو دارم.

 

شایان ذکر است سیدخلیل سجادی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه ندای زاگرس و پایگاه‌های خبری نگاه اقتصاد و پویا خبر، طی تماس تلفنی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ضمن خیرمقدم به ایشان وهیأت همراه از حمایت های دلسوزانه و مشفقانه وی تشکر و قدردانی کرد.

 

سجادی همچنین باتوجه به دغدغه های اصحاب رسانه استان جهت استمرار و تلاش مضاعف در مسیر خطیر اطلاع رسانی خواستار حمایت بیش از پیش متولیان امر به ویژه مسؤلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راه شد.

 

سید داود سجادی، قائم مقام مدیر مسئول و سردبیر گروه رسانه‌ای ندای زاگرس نیز دراین دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همراهان، با ذکر نکاتی به بیان اجمالی دغدغه ها ومشکلات مطبوعات و رسانه های استان پرداخت.

*گروه خبری ندای زاگرس (هفته نامه ندای زاگرس – سپهرروز و پایگاه های خبری پویاخبر، ندای زاگرس، ماناسپهر و نگاه اقتصاد)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.