تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر کار قانع شدند

نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر کار قانع شدند
تهران- سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از اقناع اغلب نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

سلمان اسحاقی در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: قرار بود ۲۰ نماینده با حضور در نشست ۲۴ سوال را مطرح کنند که ۱۴ نماینده با توصیه کمیسیون با حضور در وزارت کار سوالات خود را مطرح کرده و نتیجه گرفتند و ۶ نماینده هم برای طرح سوالات خود در نشست امروز کمیسیون حضور یافتند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس افزود: پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته ۳ نماینده از پاسخ‌ها و توضیحات وزیر قانع شدند، دو نماینده برای پیگیری مسائل به وزیر مهلت ۳ ماهه دادند و سوال یک نماینده هم منتفی شد.

اسحاقی ادامه داد: بخشی از سوالات ملی و در مورد تامین هزینه‌های درمان بود و در این رابطه نمایندگان اصرار داشتند که بیمه‌های تامین اجتماعی به گونه ای باشد که نقش بیمه های تکمیلی را ایفا کند و همچنین بخشی از سوالات منطقه ای و در مورد درمانگاه های تامین اجتماعی بود در واقع ساختمان ها و ابنیه درمانگاه های تامین اجتماعی در کشور به دلیل قدمت بالا نیاز به بازسازی و توسعه دارند که نمایندگان از وزیر مطالبه داشتند که این موضوعات در اولویت قرار گیرند.

وی یادآور شد: بر اساس توضیحات وزیر کار، روند پیشرفت پروژه‌های ملی مطلوب بوده و مرتضوی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این رابطه گزارش مفصلی را ارائه کردند البته تعیین تکلیف بخشی از مسائل منطقه ای که توسط نمایندگان مطرح شد نیاز به تامین اعتبار و بخشی دیگر نیاز در گرو تصمیم گیری مدیریتی است که وزیر به مدیرعامل تامین اجتماعی دستور پیگیری و در مورد تامین و تخصیص اعتبار هم قول مساعد داده شد که در بازه سه ماهه نسبت به انجام آن اقدام شود.

 

حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس

احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به طرح سئوال مقصودی نماینده بروجرد از وزیر آموزش و پرورش در خصوص چگونگی اعمال تأثیر قطعی معدل در نتایج کنکور و رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی، گفت: نماینده سئوال کننده از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش قانع نشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.