تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی جنایت تروریستی در شاهچراغ

نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی جنایت تروریستی در شاهچراغ
تهران - اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی فوری این کمیسیون به حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) و اعزام هیأت بررسی به محل حادثه خبر دادند.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره اقدام تروریستی یکشنبه شب داعش به حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز با بیان اینکه وظیفه کمیسیون امنیت ملی مجلس است که بررسی اینچنین اتفاقات را به قید فوریت در دستور کار قرار دهد، افزود: اگر نیاز به اعزام هیأت‌هایی به محل حادثه برای بررسی بیشتر باشد، این کار انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تاکنون هشت نفر مجروح و یک نفر شهید شده اند.

همچنین سید علی آقازاده دافساری دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در همین زمینه به خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: ما هم از رسانه‌ها موضوع اقدام تروریستی امشب شیراز را مطلع شدیم؛ به نظر می‌رسد داعش مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: قرار است کمیسیون امنیت ملی مجلس به این مسأله ورود کند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس درباره اقدام تروریستی عصر یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در حرم شاهچراغ(ع) گفت: یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه تاکنون یک نفر شهید و هشت نفر دیگر مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند. یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر و در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد.

چهارم آبان سال گذشته هم در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ ۱۳ نفر شهید و ۲۵ نفر مجروح شدند که عوامل این حمله تروریستی در تیرماه امسال اعدام شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.