تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

استقبال بیش از ۱۸۰۰ سازمان از طرح‌ مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

استقبال بیش از ۱۸۰۰ سازمان از طرح‌ مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
نگاه اقتصاد - «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: تا کنون بیش از ۱۸۰۰ سازمان و شرکت از مزایای طرح مهریار بهره‌مند شده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک در استان مازندران با «نوراله ادبی‌فیروزجایی» مدیرعامل شرکت تولید برق نکا (نیروگاه شهید سلیمی) دیدار کردند.

در این نشست «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: این بانک در ۲۲ آذر سال ۱۳۸۶ با سهام‌داری ۱۰ بانک کشور و با سرمایه اولیه ۱۵هزار میلیارد ریال شروع به کار کرد و اکنون دارای بیش از ۵۰۰ شعبه و ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه ثبتی است و با بیش از ۱۵میلیون نفر مشتری در حال فعالیت است.

«امامی» اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بدون انجام هیچ‌گونه فعالیت تجاری با تأکید بر الگوی بانکداری اسلامی، به صورت کاملاً شفاف و با هدف حذف کارمزد وام و دریافت مزد خدمت در شبکه بانکی مشغول به کار است.

وی ضمن اعلام آمادگی بانک برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به سازمان‌ها و مردم، افزود: راه برون‌رفت از این وضعیت اقتصادی، «اقتصادی کردن مردم و مردمی کردن اقتصاد» است؛ باید مردم را به سمت سرمایه‌گذاری سوق داد و لازم است برای تحقق این امر نگرش‌ها تغییر کند و در این راه سازمان‌ها و کارفرمایان نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

رئیس هیأت مدیره بانک، خاطرنشان ساخت: در دولت سیزدهم در حوزه قرض‌الحسنه اقدامات مهمی از جمله افزایش سقف وام قرض‌الحسنه به ۳۰۰ میلیون تومان، پرداخت وام قرض‌الحسنه به اشخاص حقوقی تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان انجام شد و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به لیست بانک‌هایی که پرداخت حقوق و دستمزد سازمان‌ها را انجام می‌دهند، اضافه شد.

وی ادامه داد: در همین راستا بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با طرح مهریار وارد میدان شد و تا کنون بیش از ۱۸۰۰ سازمان و شرکت از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند.

در ادامه دیدار «نوراله ادبی‌فیروزجایی» مدیرعامل شرکت تولید برق نکا (نیروگاه شهید سلیمی)، به معرفی نیروگاه پرداخت و افزود: نیروگاه شهید سلیمی نکا با بیش از ۱۲۰۰ نفر پرسنل دارای ظرفیت تولید بیش از ۲۰۰۰ مگاوات برق از جمله نیروگاه‌های اصلی تولید برق در کشور است.

«ادبی‌فیروزجایی» بیان کرد: استراتژیک بودن نیروگاه شهید سلیمی باعث شده در دوران جنگ تحمیلی سه مرتبه مورد تجاوز هوایی دشمن قرار گیرد و در این حملات صدماتی به آن وارد شد که با کار شبانه‌روزی و جهادی کارکنان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برق به شبکه برق‌رسانی کشور اضافه شد.

وی افزود: به دلیل حساسیت و سختی شرایط کار برای کارکنان، مدیران شرکت مصمم هستند برای رفاه کارکنان از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند که یکی از این ظرفیت‌ها پرداخت وام‌های کم بهره برای رفع نیازهای ضروری همکاران است. در این راستا انتظار می‌رود بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بتواند یاری‌رسان این قشر زحمت‌کش و سخت‌کوش جامعه باشد.

در پایان دیدار «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر، بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت قرار دارد و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان بانک تخصصی قرض‌الحسنه، با اشراف به این مسئله، به‌طور ویژه تأمین مالی کارمندان، کارگران، کسبه و صنوف را از طریق وام‌های قرض‌الحسنه مد نظر قرار داده و طرح «کالاکارت» و «مهریار» را برای افزایش قدرت خرید و رفع نیازهای ضروری مردم معرفی کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.