تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

تقدیر از حضور اصحاب رسانه در قرارگاه رسانه‌ای اربعین

تقدیر از حضور اصحاب رسانه در قرارگاه رسانه‌ای اربعین
نگاه اقتصاد - علی هوشمند با صدور پیامی از همکاری و همراهی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در قرارگاه رسانه‌ای اربعین و موکب شهدای فرهنگ، هنر و رسانه در شهرستان مهران، تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در متن پیام “علی هوشمند” آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت خدمت‌گزاری و تقدیر از عزیزانی را ارزانی فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف معنوی و ترویج فرهنگ و نهضت عاشورایی گام‌هایی استوار برداشته و در جایگاه خدمت‌رسانی به هموطنان ارجمند به شایستگی تلاش می‌کنند.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، برخود فرض می‌دانم از حسن التفات و عمل نیکوی اصحاب فرهیخته رسانه استان که در “قرارگاه رسانه‌ای اربعین” و نیز “موکب شهدای فرهنگ، هنر و رسانه” در شهرستان مهران که شبانه‌روز به جهاد تبیین مشغول بوده و رسالت انسانی و حرفه‌ای خود را با ارسال به موقع اخبار اربعین و نشان دادن عشق ملت ایران به اباعبدالله‌الحسین(ع) با سرافرازی به انجام رساندند و به جد از هیچ خدمتی در راه اشاعه و نشر فرهنگ عاشورایی فروگذار نکردند و نیز از معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاران زیرمجموعه این معاونت که بانیان اصلی قرارگاه بودند و همکاران سخت‌کوش‌مان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم. هرچند نام بردن از یکایک این عزیزان در این مقال نمی‌گنجد، اما امید آن داریم که کریم دانا و بینا، خود اجر عظیم‌شان دهد.

همچنین از سروران ارجمند؛ نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار، استاندار ساعی و خستگی‌ناپذیر ایلام، جناب آقای دکتر بهرام‌نیا، امام جمعه محترم شهرستان مهران، فرماندار محترم و نیروهای امنیتی و انتظامی مهران و سایر همکاران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی‌نظیر خود در خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله‌الحسین به تصویر کشیدید و یک جهان نظاره‌گر اتحاد و هم‌بستگی شما در کنگره عظیم اربعین بود.

با احترام

علی هوشمند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.