تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۸

قالیباف در صحن علنی مجلس: مدیریت شایسته دولت در اربعین باعث رضایت مشهود مردم شد/ تشکر می‌کنم

قالیباف در صحن علنی مجلس: مدیریت شایسته دولت در اربعین باعث رضایت مشهود مردم شد/ تشکر می‌کنم
تهران- رییس مجلس شورای اسلامی با تشکر از مسوولان برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: از مسئولان اجرایی کشور که با مدیریت شایسته بسیاری از مشکلات زائرین را نسبت به سال گذشته کاهش دادند و باعث رضایت مشهود مردم شدند،تشکر می‌کنم.

محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز- دوشنبه ۲۰ شهریورماه – مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت:در ابتدا درگذشت جانکاه شش کارگر زحمتکش عزیز در انفجار معدن زغال سنگ طزره دامغان را به خانواده محترم آن عزیزان جامعه کارگری کشور وآحادملت شریف ایران تسلیت می گویم.

وی تاکید کرد: به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ماموریت می دهم که علل وقوع این حادثه را به سرعت و با توجه ویژه به قصور و تقصیرات احتمالی در تامین تجهیزات لازم برای جلوگیری از حوادث اینچنینی و با عنایت به اظهارات سایر کارکنان و کارگران و شاهدان عینی مورد بررسی قرار دهند و گزارش آن را با فوریت در صحن ارائه کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدنی گفت:به روح پاک دومین شهید محراب حضرت آبت االله مدنی که به دست منافقان کورد دل به شهادت رسیدند درود می فرستم ویاد و خاطره مفسر قرآن، مبارز خستگی ناپذیر و اولین امام جمعه تهران حضرت آیت الله سید محمود طالقانی را به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات ایشان گرامی می‌داریم.

 

پیوند قلبی ملت سربلند ایران و اهل بیت السلام ناگسستنی و ابدی است

قالیباف با اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین امسال گفت:بار دیگر حضور باشکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی اربعین و افزایش جمعیت زائرین ایرانی بنا بر آمارهای رسمی همچون گذشته ثابت کرد که پیوند قلبی ملت سربلند ایران و اهل بیت السلام ناگسستنی و ابدی است.

وی افزود: بدخواهان ایران به این جمع بندی رسیدند تا عشق اهل بیت و امام حسین علیه السلام در دل مردم ما زنده است تسلط بر این آب خاک ناممکن است.

رییس مجلس شورای اسلامی با تشکر از مسوولان برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: از مسئولان اجرایی کشور که با مدیریت شایسته بسیاری از مشکلات زائرین را نسبت به سال گذشته کاهش دادند و باعث رضایت مشهود مردم شدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم در سال‌های آینده مشکلات باقی مانده مخصوصاً در حوزه حمل و نقل برطرف شود و از ملت مهمان نواز عراق که بی اعتنا به اختلاف افکنی های دشمنان اسلام و تشیع به بهترین وجه از تمام زائران زائران استقبال کردند قدردانی ویژه می‌کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.