تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

کسب رتبه ۲۰۵ در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان با صعود ۱۱۵ پله‌ای بانک پاسارگاد

کسب رتبه ۲۰۵ در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان با صعود ۱۱۵ پله‌ای بانک پاسارگاد
نگاه اقتصاد - بانک پاسارگاد در رتبه‌بندی هزار بانک برتر جهان در سال 2023 توسط نشریه بنکر، با 115 پله صعود نسبت به سال قبل موفق به کسب جایگاه بی‌سابقه 205 گردید.

 

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، نشریه بنکر هر ساله در ماه جولای فهرست اسامی هزار بانک برتر جهان را بر اساس معیار سرمایه لایه یک (Tier-1 Capital) منتشر می‌کند.

بانک پاسارگاد در رتبه‌بندی هزار بانک برتر جهان در سال ۲۰۲۳ که بر اساس گزارش‌های مالی سال۱۴۰۰ اعلام شده است، به‌عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در فهرست مزبور با ۱۱۵ پله صعود نسبت به سال قبل، موفق به کسب جایگاه بی‌سابقه ۲۰۵ گردید. رشد ۱۱۵ پله‌ای این بانک باعث شده است که نام بانک پاسارگاد در صدر فهرست بالاترین رشد سرمایه لایه یک (Highest Mover Bank) در سطح خاورمیانه بدرخشد و موفقیتی بی‌نظیر را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد.

گفتنی است کسب این موفقیت در ادامه افتخار آفرینی‌های بین‌المللی بانک پاسارگاد کسب شده و پیش از این نیز این بانک در رتبه‌بندی۵۰۰ برند برتر بانکی جهان (TOP 500 Banking Brands) در سال ۲۰۲۳ موفق به کسب رتبه ۲۳۸ گردید و بالاتر از بسیاری از بانک‌های معتبر منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.