تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی رضایت زائران از عملکرد پلیس

افزایش ۴۰ درصدی رضایت زائران از عملکرد پلیس
ایلام -  فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۴۰ درصدی رضایت زائران از عملکرد پلیس در اربعین امسال خبر داد و گفت: در اربعین امسال شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جاده ای در این استان بودیم.

سردار “جمال سلمانی” روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: اربعین امسال از روز ۲۷ مرداد ماه به صورت همزمان با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های خدمات رسان در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی با بیان اینکه هدف تمامی دست‌اندرکاران اربعین در استان تنها خدمت بی‌منت به زائران حسینی بود، اضافه کرد: پلیس نیز در کنار سایر ارگان‌ها از همان روزهای ابتدایی با هدف ایجاد امنیت که یکی از بارزترین ماموریت‌های محوله بود اقدام به تقسیم بندی شهر مهران به ۴ بلوک کردیم.

سردار سلمانی تصریح کرد :سعی کردیم فرماندهان بلوک‌ها از افراد با تجربه باشند لذا فرماندهان شهرستان‌هایی که کمتر در مسیر تردد زائران حسینی بودند را به عنوان فرمانده بلوک انتخاب کردیم و ماموریت اصلی آنان ایجاد گشت‌های منظم و هدفمند به صورت ۲۴ ساعت در شهر مهران با هدف پیشگیری از سرقت بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام استقرار ۹ ایستگاه پلیس در مبادی و مسیر تردد زائران در شهرستان‌های عقبه را از دیگر اقدامات انتظامی دانست و گفت: وظیفه این ایستگاه‌ها روان سازی ترافیک و ارائه خدمات انتظامی به زائران در مسیرها و محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران بود که به خوبی این ماموریت انجام گرفت.

سردار سلمانی در ادامه به مسئله ترافیک که یکی دیگر از ماموریت‌های پلیس بود پرداخت و گفت: در اجرای این ماموریت ۹۰ گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی و ۵۰ گشت پیاده و تعداد ۳۰ گشت خودرویی کار روان سازی ترافیک در داخل شهر مهران را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه با تلاش کارکنان انتظامی و همراهی خوب زائران در اربعین امسال شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان بودیم ،گفت: تصادفات فوتی نیز کاهش ۲۳ درصدی داشته است که بخشی از این موفقیت ناشی از اصلاح زیرساخت‌های جاده‌ای بود و این مهم قطعاً با همکاری خود زائران به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنانش به افزایش رضایتمندی زائران از عملکرد پلیس پرداخت و گفت: در بررسی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۷ شاهد کاهش ۷۹ درصدی انتقاد از کارکنان و به تبع آن افزایش ۴۰ درصدی قدردانی زائران از عملکرد پلیس در استان بودیم.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: قطعاً مردم و مسئولان استانی با ایجاد بسترهای لازم به منظور استقبال از زائران حماسه‌ای دیگر آفریدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان اضافه کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.