تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

فرآیند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه استان ایلام آغاز شد

فرآیند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه استان ایلام آغاز شد
ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: فرآیند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه این استان با بازگشایی سامانه جشنواره آغاز شد.

“نورالدین الیاسی” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با رویکرد بهینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، ثبت‌نام شرکت در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: کارگران عزیز می توانند از اوایل مهرماه تا یکم آبان سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی: http://emtenan.mcls.gov.ir ضمن ثبت مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری مدارک و مستندات لازم در جریان فرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تولید در کشور و نامگذاری سال به عنوان “مهار تورم، رشد تولید ” و سنخیت آن با این فرآیند و همچنین کسب تجربیات ارزشمند با برگزاری ۳۴ جشنواره و معرفی سرآمدان تولید، ابداع، ابتکار و اختراع در جامعه کار و تولید، انتظار می رود همانند سنوات گذشته حداکثر تلاش و مساعی لازم به منظور آغاز فرآیند به عمل آورید تا ان شاءالله شاهد حضور حداکثری و با کیفیت گروه های هدف در این رقابت باشیم.

الیاسی یادآور شد: مواردی نظیر ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه، ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر، از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان است.

به گزارش ایرنا، در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان ایلام ۳۴۶ نفر ثبت نام کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.