تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

پیام رئیس کل دادگستری استان ایلام به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام رئیس کل دادگستری استان ایلام به مناسبت هفته نیروی انتظامی
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری ایلام،دکتر عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت از شاخصهای مهم و اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته ای است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدت ها و تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می شود و در این میان نقش و اهمیت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کس پوشیده نیست.

نیروی انتظامی در راه برقراری و اعتلای سطح امنیت و نظم در جامعه، شهدای زیادی تقدیم کرده که زبان و قلم قادر به توصیف فداکاری ها و ایثارگری های آنان نیست.

هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم است، به منظور پاسداشت مجاهدت‌های سبزجامگان مقتدر و اخلاق مدار نیروی انتظامی ، دریا دلان با غیرتی که کشور از استواری گامهایشان، پایدار و برقرار است و با حضور خستگی‌ ناپذیر و شبانه‌روزی وجب به وجب خاک ایران در امنیت و آرامش است، بزرگ مردانی جان بر کف که تلاش و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

اینجانب هفته نیروی انتظامی را به تمامی زحمت کشان عرصه امنیت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون آنان را در پاسداری از خون شهدا و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.

دکتر عمران علی محمدی

رئیس کل دادگستری استان ایلام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.