تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

مسیل ورودی تنگه ارغوان ایلام لایروبی شد

مسیل ورودی تنگه ارغوان ایلام لایروبی شد
ایلام - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام از عملیات لایروبی و بازگشایی مسیل ورودی تنگه ارغوان شهر ایلام به طول یک کیلومتر خبر داد.

 

 

“صادق علیمرادی” روز دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات لایروبی مسیل ورودی تنگه ارغوان، اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار ایلام در خصوص پاکسازی مسیل رودخانه ها و پیش بینی بارش های سیل آسا طی ماه های آینده و سیلاب های فصلی، عملیات لایروبی و بازگشایی مسیل ورودی تنگه ارغوان به طول یک کیلومتر انجام شد.

وی افزود: این اقدام در راستای پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از بارندگی های پیش رو و با هماهنگی دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای با تامین یک دستگاه لودر و ۱۲ دستگاه کامیون صورت گرفت.

علیمرادی با تاکید بر اینکه شرکت آب منطقه ای ایلام بر حسب وظایف ذاتی و حاکمیتی خود با تعامل و ‏همکاری سایر ادارات متولی در جهت لایروبی رودخانه ها برای آبگذری مناسب در زمان سیلابی ‏شدن اقدام کرده است، بیان کرد: مردم از ریختن هرگونه نخاله و ضایعات ساختمانی در حاشیه حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها به منظور حفظ جان و مال خود در مقابل خطرات سیلاب خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام، جلوگیری از تصرف حریم و بستر رودخانه ها را از دیگر وظایف این شرکت برشمرد و گفت: در این راستا اقداماتی در حال انجام است./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.