تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

بیانیه انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین

بیانیه انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین
نگاه اقتصاد

 

 

به گزارش روابط عمومی انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور، این انجمن بدنبال وقوع جنایت‌های فجیع و پی درپی رژیم کودک کش صهیونیستی در فلسطین بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

 

در روزهای اخیر دنیا شاهد هستند که رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل ضمن اشغال سرزمین فلسطینی‌ها اکنون نیز در مقابل دفاع مشروع مردم این منطقه به ویژه غزه فجیع‌ترین و وحشیانه‌ترین جنایت ‌ها را علیه مردم فلسطین و بشریت انجام می‌دهد.

قتل عام فجیع مردم غزه به ویژه در انهدام بیمارستان “المعمدانی” که اکثریت شهدا کودکان و زنان بودند، جنایت علیه بشریت محسوب شده و حاکمان کودک کش و جنایتکار صهیونیستی باید در دادگاه بین المللی محاکمه گردند.

رژیم صهیونیستی اشغالگر سرزمین فلسطینی‌ها، با حمایت بعضی کشورهای اروپایی و آمریکا مانند یک غده سرطانی در جهان اسلام ایجاد شده است که فقط با نابودی آن منطقه روی آرامش و صلح را خواهد دید.

انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور با ابراز تاسف و تأثر شدید از شهادت زنان و کودکان و مردم فلسطین بویژه در غزه مظلوم و خونین، جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها و حامیانش (آمریکا و غربی ها) را محکوم نموده و از مسلمانان جهان و آزادگان تمام عالم می‌خواهد که به یاری این مظلومان برخیزند.

 

 

روابط‌عمومی انجمنهای ورزشی دانشگاه‌های پیام نور

۱۴۰۲/۷/۲۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.