تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

۱۹ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ایلام فعال است

۱۹ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ایلام فعال است
ایلام -  رئیس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه ۱۹ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مناطق مختلف این استان فعال است، گفت: سیاست کلان دستگاه قضایی در راستای حذف پرونده های قضایی به صورت فیزیکی و ارائه خدمات بهتر به صورت الکترونیکی به مردم است.

«عمران علی محمدی» روز چهارشنبه در نشست شورای معاونین دادگستری ایلام و با حضور مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان، با بیان اینکه دنیای امروز دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات است، گفت: خدمت رسانی مطلوب به مردم بویژه در دستگاه قضایی بدون بهره گیری از فناوری های نوین امکان پذیر نیست.

وی افزود: به منظور ارتقای خدمت رسانی و تکریم مراجعین ضرورت دارد که دستگاه قضا نیز خود را به آخرین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری روز دنیا مجهز کند.

رییس کل دادگستری استان ایلام یادآور شد: امروز بخش مهمی از خدمات قوه قضاییه در کل کشور از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه می شود و این مهم اهمیت کار این دفاتر را به خوبی مشخص می کند.

وی با اشاره به سیاست های کلان دستگاه قضایی در راستای حذف پرونده های فیزیکی و فواید اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: قسمت های مهمی از اجرای این برنامه بر عهده دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است.

رییس کل دادگستری استان ایلام همچنین بر آموزش پرسنل شاغل در دفاتر، ثبت و ارجاع دقیق دادخواست ها، حمایت از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و توجه کامل به حفاظت از اطلاعات مراجعین در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تاکید کرد.

علی‌محمدی در پایان از تلاش و کوشش کلیه مدیران و کارکنان دفاتر خدمات قضایی استان در راستای احقاق حق و گسترش عدالت در جامعه قدردانی کرد و افزود: در استان ایلام ۱۹ دفتر خدمات الکترونیک قضایی فعال داریم که با توجه به نیاز استان و مجوزهای اخذ شده به زودی دفاتر جدید نیز شروع به کار خواهند کرد.

وی افزایش سرعت، کاهش هزینه ها، سهولت در فرآیند انجام امور و تکریم مراجعان را از عمده ترین مزایای دفاتر خدمات الکترونیک برشمرد.

به گزارش ایرنا، رئیس کل دادگستری استان ایلام در جریان برگزاری دیدار مردمی با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم، تکریم ارباب رجوع و دسترسی بدون واسطه مراجعان به مسئولان قضایی، به مطالبات و مشکلات ۷۵ نفر از شهروندان نیز رسیدگی کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.