تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی:

کارنامه ۷ ماهه بیمه ملت درخشان است

کارنامه ۷ ماهه بیمه ملت درخشان است
نگاه اقتصاد

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی با بیان این نکته که عملکرد و کارنامه شرکت بیمه ملت در هفت ماه اول سال‌جاری درخشان بود، تاکید کرد: این عملکرد نشان می‌دهد که تیم مدیریتی این شرکت با استراتژی درست حرکت می‌کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مجتبی حیدری در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت با تاکید بر نقش مهم منابع انسانی در سازمان‌هایی که به مردم خدمت می‌فروشند، خاطرنشان کرد: آنچه که باعث موفقیت شرکتی مثل بیمه ملت شده، وجود منابع انسانی بسیار حرفه‌ای در سطح مدیران، کارکنان و شبکه فروش است.

 

 

وی در ادامه گفت: توجه به حوزه منابع انسانی در مدیریت آقای یزدان‌دوست کاملا تخصصی است و کاملا این نکته دیده می‌شود که در این شرکت نیروی انسانی با توجه به تخصص و انگیزه مدیریت شده است.

 

 

حیدری همچنین با اشاره به این که کل تیم مدیریتی و هیئت مدیره با سیاست‌های برنامه‌ریزی شده برای شرکت کارگشا و مفید عمل کرده‌اند، افزود: در کنار بهرمندی درست از منابع انسانی، استراتژی‌های درست تیم مدیریت را هم می‌توان عامل موفقیت این شرکت دانست.

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی تاکید کرد: همگرایی موجود میان بیمه مرکزی و سندیکای بیمه‌گران می‌تواند نتیجه مطلوبی بر عملکرد شرکت‌های بیمه و کل صنعت بیمه در پی داشته باشد و امیدواریم بتوانیم شاهد افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه و افزایش سهم بازار بیمه ملت باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.