تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

تجهیز پارک بانوان شهر ایلام به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی

تجهیز پارک بانوان شهر ایلام به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام گفت:

 

جهت بهره‌مندی بیشتر بانوان از پارک‌ها و افزایش نشاط اجتماعی طی ماه گذشته تجهیز پارک بانوان شهر ایلام انجام شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام به نقل از خبرگزاری موج، مهران جنگلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام با بیان اینکه شهرداری ایلام با تمام توان در حوزه‌های مختلف فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی ورود کرده، خاطرنشان کرد: تلاش شده شهرداری به‌عنوان یک دستگاه مکمل در روند توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیرگذار باشد.

 

جنگلی در ادامه افزود: هم‌اکنون حجم قابل‌توجهی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی در شهر ایلام توسط شهرداری در حال انجام است که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری برنامه‌هایی در راستای افزایش نشاط اجتماعی، برگزاری برنامه‌های محله‌محور، هویت‌بخشی به محلات و… اشاره کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت.های زندگی در سطح محلات کم‌برخوردار، تجهیز پارک‌ها، نصب میز تنیس، شطرنج، نیمکت‌های پارکی، بهبود وضعیت روشنایی پارک‌ها و… از دیگر اقداماتی است که به‌منظور کاهش آسیب‌ها و افرایش نشاط اجتماعی انجام شده است.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام در ادامه با اشاره به ایجاد و همچنین تجهیز پارک‌ها در مناطق حاشیه‌شهر، اظهار کرد: برای بهره‌مندی بیشتر بانوان از پارک‌ها نیز تجهیز پارک بانوان شهر ایلام انجام شد.

 

جنگلی در ادامه اظهار کرد: بهسازی سرویس‌های بهداشتی، نصب ۵ ست فوتبال‌دستی، ۵ میز تنیس، ۲۵ نیمکت پارکی، ۲۵ سطل زباله، برج نوری و نصب بازی پلی‌اتیلن کودکان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در پارک بانوان در یک ماه گذشته انجام شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای افزایش نشاط اجتماعی افزود: بی‌شک تحقق این مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی را به‌دنبال دارد.

 

جنگلی در پایان خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی در راستای جذب اعتبار برای تجهیز و بهسازی سایر پارک‌ها نیز در حال انجام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.