تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

امام جمعه ایلام: تجلیل از نیکوکاران بهترین روش ترویج نیکوکاری است

امام جمعه ایلام: تجلیل از نیکوکاران بهترین روش ترویج نیکوکاری است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:

تجلیل از افراد و گروه‌های خیر و نیکوکار و قدرشناسی از اقدامات آنان، بهترین روش‌ برای ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است.

 حجت الاسلام “اله نور کریمی تبار” روز سه شنبه در آیین رونمایی از پوستر همایش تجلیل از موسسات خیریه، گروههای جهادی و تشکل های مردمی که روز چهارشنبه برگزار می شود، اظهار کرد: قدردانی از موسسات خیریه، گروههای جهادی و تشکل های جهادی که در خدمت به نیازمندان فعال هستند باعث ترویج کار خیر و تشویق مردم به فعالیتهای نیکوکارانه است.

وی ادامه داد: ابتکار برگزاری همایش تجلیل از موسسات خیریه و تشکل های مردمی فعال در عرصه امورات خیر و نیکوکارانه که این هفته برگزار می شود قدرشناسی از خدمات این موسسات بوده و امید است که چنین رویکردی ترویج بیشتر کار خیر و نیک در استان را در پی داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین گفت: به منظور پاسداشت خدمات و کمک های موسسات خیریه به قشر نیازمند استان همایش تجلیل از موسسات خیریه، گروههای جهادی و تشکل های مردمی چهارشنبه این هفته در ایلام برگزار می شود.

“ناصر مرادی” افزود: از آنجابی که این تعداد موسسه در استان بصورت همسو در حال فعالیت هستند نظر ما این است که عدالت در پرداخت ها و کمک ها توسط این خیریه ها و سامان گرفتن فعالیت هایشان توسط حوزه استانداری ایلام و دستگاههای متولی ضرورت دارد.

۲۹ هزار خانوار در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد هستد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.