تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

مقاومت مردم فلسطین نشأت گرفته از گفتمان انقلاب است

مقاومت مردم فلسطین نشأت گرفته از گفتمان انقلاب است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:

اگر امروز مقاومت را در سرزمین فلسطین می بینیم این مهم محصول گفتمان انقلاب اسلامی است.

سردار “جمال شاکرمی” روز شنبه در نشست همایش کارگران بسیجی استان ایلام اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان دهنده این واقعیت است که مقاومت مردم فلسطین توانایی مقابله با اشغالگران صهیونیست را دارد و همچنان برای حقوق مردم کشورشان می‌جنگند و نشان دهنده این است که امید به پیروزی نهایی و آزادی سرزمین‌های خود دارند.

وی افزود: اکنون و بعد از عملیات طوفان الاقصی آرامش رژیم کودک کش صهیونیستی به طور کامل قطع شده و با وجود کمک ها و همکاری دیگر کشورهای متحد خود، اضطراب جزو زندگی روزمره آنها خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: مردم مقاوم فلسطین از فشار و ظلم چندین ساله بیرون آمدند، در واقع عملیات طوفان الاقصی نشان داد که حماس و مبارزان فلسطینی و جبهه مقاومت، دیگر مانند سابق نیستند و با درایت، توانایی مدیریت جنگ را دارند.

سردار شاکرمی بیان کرد: این اقدام پایانی بر جنایات رژیم صهیونیستی در طول سال های متمادی بود و این حرکت باعث شد تا همه ملت ها بیدار و وارد صحنه شوند.

فرمانده سپا امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی آن رژیم قبل از طوفان الاقصی نیست، همانطور که حماس، حزب الله و جبهه مقاومت هم مانند قبل نیستند، این جنایتی که رژیم غاصب صهیونیستی طی آن، زنان و کودکان را قتل عام می کند، جنایتی هولناک است که افکار عمومی باید این اقدام را محکوم و در دادگاهی آنان را محاکمه کنند.

وی تاکید کرد: رژیم غاصب اسرائیل در طول ۸۰ سال گذشته، جنایات بیشماری را در حق مردم مظلوم فلسطین روا داشت ولی عملیات طوفان الاقصی موجب غافلگیری، ضربه پذیری این رژیم کودک کش و شکستن هیمنه و اقتدار پوشالی آن در دنیا شده است و این عملیات هدیه الهی بود که به مردم داده شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در بخشی دیگری از سخنان خود یادآور شد: حوزه کار و کارگری برا ما بسیار مهم است و انسجام آن، برای عبور از گردنه ها سخت لازم و ضروری است.

سردار شاکرمی با بیان اینکه باید تلاش شود تا دامنه جذب بسیج گسترش پیدا کند، گفت: مجموعه بسیج یکی از پرافتخارترین مجموعه‌های نظام اسلامی در عمر بیش از چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: ارتباط بسیج با ادارات و دستگاه های اداری باید افزایش یابد و در این خصوص پایگاه های ادارات بسیج این روند را تداوم بخشند و بخش کارگری بسیج فعال‌تر عمل کند.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام در بخش دیگری از سخنان با تسلیت درگذشت حاج “جاسم پیرحیاتی” پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر «عبدالمهدی و عبدالکریم پیرحیاتی» و پدر همسر شهید«علی خانزادی»، خاطرنشان کرد: شهرستان ایوان مهد پایداری و مقاومت است، چرا که در این شهر شهید پرور شهدایی وجود دارد که خانواده‌هایشان همچنان چشم انتظار پیکر مطهر آنان هستند و این نشانگر آن است که در دوران دفاع مقدس جوانانی بودند که جانانه به میدان آمدند و با نثار جانشان نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد.

این همایش با حضور قشر کارگران بسیجی از نقاط مختلف استان در سالن اجتماعات مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.