تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

جانشین فرمانده انتظامی کشور: پلیس نماد حاکمیت نظام اسلامی است

جانشین فرمانده انتظامی کشور: پلیس نماد حاکمیت نظام اسلامی است
ایلام - جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس نماد حاکمیت نظام اسلامی است، بیان کرد:

کارکنان فراجا باید با حرکات و سکنات خود الگویی برای کارکنان سایر سازمان‌ها و مردم جامعه باشند.

 سردار “قاسم رضایی” روز یکشنبه در نشست کمیسیون عملیات ویژه استان ایلام اظهار کرد: مردم استان همواره پای آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که نمونه بارز آن همیشه در صحنه بودن آنان در همه ادوار انتخابات و تقدیم بیش از سه هزار شهید برای نظام بوده که به واقع خدمت به چنین مردمی افتخاری برای کارکنان انتظامی و مرزبانی است.

این مقام ارشد انتظامی کشور در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه انتظامی و مرزبانی صورت گرفته است، بیان کرد: امروز ما آمده‌ایم که به شما خدا قوت بگوییم؛ الحمدلله پلیس استان در کنار مرزبانی در چارچوب فرهنگ سازمانی با روحیه انقلابی و جهادی و در سایه وحدت و همدلی اقدامات خوبی را انجام داده که شایسته تقدیر است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر ترویج مولفه‌های فرهنگ سازمانی بین نیروهای جدید، تصریح کرد: انضباط، روحیه انقلابی و دقت در انجام وظایف سازمانی بایدبه صورت هدفمند به نیروهای جدید حتی به سربازان که مدت کوتاهی مهمان ما هستند نیز آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه پلیس نماد حاکمیت نظام اسلامی است بیان کرد: کارکنان فراجا بایستی با حرکات و سکنات خود الگویی برای کارکنان سایر سازمان‌ها و مردم جامعه باشند و امروز پلیس پایگاه و منزلت اجتماعی بالایی در جامعه دارد.

سردار رضایی بر لزوم آموزش مستمر برای کارکنان تاکید کرد و گفت: علاوه بر مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی باید اعتقادات و بصیرت نیز به کارکنان آموزش داده شود و معنویت در کنار انضباط ظاهری به صورت مکمل یکدیگر مد نظر قرار گیرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، انضباط را روح حاکم بر تمام ماموریت‌های سازمانی پلیس خواند و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدون و هدفمند باید چنانچه کمبودها و کسری هایی در این زمینه وجود دارد جبران شود و جنبه‌های انضباط فردی، جمعی و یگانی در سازمان ارتقاء یابد.

در پایان جلسه از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان در راستای اقدامات خوب و تاثیرگذار و انجام مطلوب ماموریت‌های سازمانی در سال جاری با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.