تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریال ودیعه مسکن به مددجویان ایلامی

پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریال ودیعه مسکن به مددجویان ایلامی
ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت:

امداد استان ایلام در یک سال گذشته با پرداخت بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال ودیعه مسکن به مددجویان امداد استان این استان خبر داد.

«ناصر مرادی» روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های مختلف این نهاد، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان و اشتغالزایی به ویژه در بخش مشاغل خانگی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد استان است.

وی با اشاره به همکاری کمیته امداد و دیوان محاسبات استان گفت: رضایت از عملکرد حوزه مالی کمیته امداد که هر ساله از طریق ارزیابی توسط دیوان محاسبات انجام می گیرد نشان دهنده اهمیت امداد استان به سلامت حوزه مالی این نهاد است.

مرادی تصریح کرد: امداد استان هر ساله در زمینه تحویل به موقع حسابهای مالی از استانهای نخست و برجسته کشور است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه ارائه خدمات غیر حضوری به نیازمندان از اولویت های این نهاد است، تصریح کرد: راه اندازی امداد هوشمند یکی از مهم ترین اقدامات امداد در زمینه خدمات غیرحضوری است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمک به فقرزدایی از جامعه مسئولیت بسیاری از دستگاههای اجرایی است که لازم است این دستگاهها به کمیته امداد در این زمینه کمک کنند.

” رضا اسدزاده” خاطرنشان کرد: امداد از دستگاههایی است که در زمینه های گوناگون به ویژه اشتغال از موفق ترین دستگاههای اجرایی است و ایجاد مشاغل خانگی با کمترین میزان تسهیلات از شاخص‌های خوب حوزه اشتغال کمیته امداد استان است.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.