تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

جلیلی: مدعیان فشار حداکثری علیه ایران شکست خوردند

جلیلی: مدعیان فشار حداکثری علیه ایران شکست خوردند
ساری- نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت:

 سیاست‌های مدعیان فشار حداکثری علیه ایران به اعتراف خودشان نتیجه چیزی جز شکست فاحش برای آن‌ها نبوده است.

سعید جلیلی روز دوشنبه همزمان با سالگرد حماسه نهم دی و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همایش بصیرت و اخلاص در دانشگاه مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی و وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران، در تک بُعدی نبودن این انقلاب تعریف شده است، افزود: انقلاب سال ۱۳۵۷ ایران، برای همه بخش‌ها و عرصه‌های مختلف تعریف شده است.

وی در این نشست که جمعی از استادان دانشگاه‌های سراسر استان مازندران حضور داشتند، با بیان اینکه در جهانی به سر می‌بریم که صاحبان اندیشه و مدعیان انحصاری نبودن علم، خود استادان دانشگاه‌های ایران را با هدف توسعه علم هدف قرار می‌دهند، ادامه داد: تفکرات و نتایج حاصل از آن را در یک مورد در اتفاقات سال گذشته ایران شاهد بودیم که صاحبان اندیشه‌های غربی به آن دامن زده بودند.

وی یکی از ضروت‌های مهم جامعه امروز را دانستن مختصات جامعه کنونی دانست و گفت: در حالی که هزاران نفر از جمله جمعیت بسیاری از زنان و کودکان بیگناه در جنگ غزه شهید شدند، همین مدعیان دموکراسی حمایت از رژیم صهیونیستی، اجرای آتش بس را وتو یا از انجام اقدامات طلح طلبانه جلوگیری می‌کنند.

نماینده رهبر معظم در شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه مدعیان آزادی، به دنبال راه اندازی مناسبات غلط در دنیا بر اساس اندیشه‌های نظری خود هستند، ایران را صاحب جایگاهی متمایز در جهان دانست که مبنای نظری جدیدی را با انقلاب اسلامی خود در دنیای اندیشه‌ها و سیاست تعریف کرده است.

جلیلی افزود: طوفان الاقصی شرایطی را موجب شده است که به سبب آن صاحبان تمدن غرب و اندیشه‌ نظم جهانی، بر خلاف پیش بینی‌ها و تصاحب‌های سرزمینی خود در حمایت از رژیم صهیونیستی، چیزی جز شکسته شدن هیبت پوشالی نظامی و افشا شدن حیثیت واقعی آنان در کنار افزوده شدن بر شمار شهیدان غزه را شاهد نیستند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در ادامه شهید قاسم سلیمانی را نمونه‌ای بارز از کسانی دانست که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها نقش داشت که عرصه نظامی و امنیتی آن به نسبت نمود بیشتری داشته است.

جلیلی گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتبی پیش رو برای اندیشه‌های ایران اسلامی است که در بحبوحه‌ کنونی نظام با گسترش اندیشه‌های ایران ستیزی جهان غرب نیازمند گسترش آن هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سیاست‌های مدعیان آزادی و اقتصاد باز دنیا راهبرد فشار حداکثری علیه ایران است گفت: هم اکنون شاهد هستیم به اعتراف خود این مدعیان، نتیجه چیزی جز شکست فاحش برای آن‌ها نبوده است.

جلیلی با تاکید بر اینکه پس از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران جبهه بزرگی در همه‌ عرصه‌ها با نگاه توسعه همه جانبه شکل گرفته است افزود: در دنیای امروز نیازمند این هستیم که نسبت خود را با این جبهه پیدا کرده و بدانیم به لحاظ فردی و جمعی چگونه می توانیم در این جبهه تاثیر گذاری مشخصی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، این همایش با پرسش و پاسخ در خصوص تحولات ایران و جهان میان استادان دانشگاه و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به پایان رسید./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.