تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

توزیع ۲۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کشور توسط سپاه

توزیع ۲۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کشور توسط سپاه
ایلام -  معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه طی سال جاری به نوعروسان نیازمند سراسر کشور اهدا شده است.

 

 

سردار “سید ضیاء‌الدین حزنی” روز دوشنبه در آیین اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام و اجرای طرح نهضت ازدواج آسان، اظهار کرد: توزیع جهیزیه ها اهدایی رهبر معظم انقلاب به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند است که از سوی سپاه انجام می گیرد.

وی افزود: هر سری جهیزیه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال هزینه داشته و این اقلام از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی ایرانی و با هدف حمایت از تولید کالای داخلی خریداری و در اختیار زوج های جامعه هدف قرار گرفته است.

سردار حزنی یادآور شد: در استان ایلام نیز با احتساب جهیزیه‌های امروز، تاکنون سه هزار و ۵۵ سری جهیزیه بین نوعروسان جامعه هدف کمتیه امداد، بهزیستی و نیازمندان متفرقه که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، توزیع شده است.

وی ادامه داد: تمام کارخانه‌های تولید جهیزیه در کشور فعال شده و سپاه هیچ مشکلی در زمینه تامین و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان جامعه هدف خود ندارد.

سردار حزنی از مسئولان سپاه و دیگر نهادهای حمایتی خواست تا نیازمندان متفرقه که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند و همچنین زنان بی سرپرست و بدسرپرست را جهت دریافت اقلام خانگی و جهیزیه شناسایی کنند.

وی تاکید کرد: هرچند سپاه به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی حافظ نظام و انقلاب است، اما در حوزه‌های دیگری چون محرومیت زدایی، سازندگی، معیشتی، عمرانی و دیگر بخش‌ها حضوری پررنگ دارد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اهدای جهیزیه و همچنین برگزاری مراسم ازدواج گروهی زوجین باعث ترویج فرهنگ ازدواج آسان و عاملی برای کاهش طلاق در جامعه می شود.

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مسئولان دستگاه های اجرایی و تعدادی از زوج‌های جوان برگزار و در پایان به نوعروسان جهیزیه اهدا شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.