تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

عضو هیأت رئیسه مجلس: مکتب شهید سلیمانی با حرکتهای تروریستی تضعیف نمی‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس: مکتب شهید سلیمانی با حرکتهای تروریستی تضعیف نمی‌شود
تهران- عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دشمن از مکتب شهید سلیمانی وحشت دارد اما باید بداند که با اقدامات تروریستی این مکتب تضعیف نمی‌شود.

روح الله متفکر آزاد عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ما با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان گفت: دشمنان همانطور که از شهید سلیمانی در زمان حیاتش وحشت داشتند پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی از مکتب این شهید بزرگوار نیز وحشت دارد اما باید بداند که با اقدامات تروریستی این مکتب تضعیف نمی شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: دشمن به خیال خود اما به غلط فکر می کند که با اقدامات تروریستی می تواند باعث تضعیف مکتب شهید سلیمانی شود اما باید بگویم مکتب شهید سلیمانی نه تنها با ترور تضعیف نمی شود بلکه این اقدامات باعث تنومند شدن آن می شود.

وی افزود: مرد ایران همواره پای آرمانهای خود ایستاده اند و این حرکتها و اقدامات تروریستی هیچ وقت نتوانسته این ملت را از ادامه راهش منصرف کند.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: ترور مردم و به ویژه کودکانی که برای حضور در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان جمع شده بودند از سوی هر انسان آزاده ای محکوم است و دشمنان ما باید بدانند که این اقدام آنها بی پاسخ نخواهند و آنها هزینه سنگین این رفتار خود را دریافت خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور که دهها و صدها بار اقدام به شناسایی و برخورد با گروهکهای تروریستی کرده اند می خواهیم که هرچه سریعتر عاملان حادثه تروریستی در کرمان را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش ایرنا، عصر چهارشنبه سیزدهم دی صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بود و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان در گفت وگو با ایرنا تایید کرد که این ۲ انفجار تروریستی بوده است.

اورژانس کشور تا این لحظه شمار شهدای این حادثه را ۱۰۳ شهید و تعداد مجروحان را ۱۷۱ نفر اعلام و در عین حال تاکید کرده که حال مصدومان وخیم بوده و امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.