تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

محسن رضایی: رژیم اسرائیل پشت تمام ترورهای اخیر است

محسن رضایی: رژیم اسرائیل پشت تمام ترورهای اخیر است
تهران- دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت:

از چند روز پیش با ترور شهید سیدرضی در سوریه موجی از ترور به راه افتاده و از سوریه به لبنان و ایران و عراق تسری پیدا کرده و مشخص است که پشت تمام آنها اسراییل است.

محسن رضایی روز پنجشنبه به صهیونیست‌ها هشدار داد که آمریکا و اروپا هم تا جایی با آن‌ها خواهند ماند که هزینه زیادی نپردازند و به محض راهی شدن تابوت‌ها به لندن و واشنگتن آن‌ها کنار خواهند کشید و تروریست‌ها و حامیانشان بدانند که حتما تاوان این اقداماتشان را بدست سربازان قاسم سلیمانی خواهند داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنگ غزه افزود: از ابتدای این جنگ آمریکا و اروپا کنار رژیم خونخوار صهیونیستی ایستادند؛ اروپا پس از ورود اسرائیل به غزه به ظاهر کنار کشیده، با این حال پشتیبانی تسلیحاتی می‌کند، اما آمریکا کماکان با تمام قوا ایستاده و حتی ناوهایش را برای پشتیبانی به منطقه آورده است.

رضایی که در مراسم نکوداشت و تکریم از بانوان و رهروان راستین حضرت فاطمه زهرا (س) سخن می‌گفت با تبریک روز مادر و زن، حادثه تروریستی خونین دیروز کرمان را به ملت ایران تسلیت گفت و با بیان اینکه قرآن حقیقتا معجزه است افزود: هیچکس در طول صدها سال نتوانست تحریفی در این معجزه الهی انجام دهد و قرآن همچنین در محتوا هم یک معجزه است و در حوزه‌های جامعه‌شناسی، اقتصادی، فیزیک و سایر علوم هم صاحب شگفتی‌هاست و امام خمینی (ره) هم می فرماید بعثت نبی اکرم یک تحول علمی و سند آن قرآن مجید است.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ما باید به دو ارزش برادری و مادری توجه ویژه داشته باشیم و این فضایل را همچون اوایل انقلاب احیا کنیم گفت: بسیاری از چالش‌ها با زنده شدن همین دو ارزش حل خواهند شد.

رضایی با یادآوری توسلات رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس به حضرت فاطمه زهرا خاطرنشان کرد: در جبهه‌ها هرجا که کار گره می‌خورد به حضرت صدیقه طاهره(س) متوسل می شدیم و معجزه آن را درگشایش جبهه‌ها می‌دیدیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.