تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

بهرنگ علوی: کسانی که به جنایت می‌خندند از تروریست‌ها بی‌رحم‌ترند

بهرنگ علوی: کسانی که به جنایت می‌خندند از تروریست‌ها بی‌رحم‌ترند
تهران-  بازیگر فیلم‌های سینمایی «شادروان»، «گیجگاه» و «شهربانو» گفت:

 کسانی که به جنایت می‌خندند از تروریست‌هایی که اسلحه و بمب دارند و آدم می‌کشند بی‌رحم‌تر هستند.

بهرنگ علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ما با تاکید بر این که حادثه تروریستی کرمان را محکوم می‌کنم بیان کرد: هر گونه کودک‌کشی و جنایت در هر نقطه دنیا از نظر من اقدامی غیرانسانی و وحشیانه است. بسیار ناراحت و متاثر هستم از این‌که زن و بچه بی‌گناه در خیابان کشته‌اند. من این اتفاق تلخ را به مردم کرمان و همه ایرانیان تسلیت عرض می‌کنم.
برنده دیپلم افتخار بازیگری مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر درباره برخی بازخوردهای توهین‌آمیز به این اتفاق گفت: من آدم صادقی هستم و خیلی جاها چوب صداقتم را خورده ام. به نظر من از تروریست بی رحم تر آدم هایی هستند که به جنایت می خندند و برایش جُک می سازند. این افراد از تروریستی که اسلحه و بمب دارد بی‌رحم‌تر هستند.

این بازیگر با اشاره به واکنشی که نسبت به حادثه کرمان در فضای مجازی داشت توضیح داد: در برابر جنایت اگر سکوت کنید جای تعجب دارد. چنین حادثه‌ای خدای ناکرده ممکن است برای یکی از عزیزان ما هم اتفاق بیفتد و طبیعی است که همه ناراحت شویم. چرا که هموطن من و شما به ناحق کشته شده اند. همه شهدای این حادثه مثل اعضای خانواده ما هستند.

به گزارش ایرنا، عصر چهارشنبه- ۱۳ دی ماه- همزمان با چهارمین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت یاد این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی به وقوع پیوست.

در این عملیات، ۲ انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان؛ در ۷۰۰ متری مزار شهیدسلیمانی و در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی رخ داد و ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.