تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

۱۶ کیلومتر نیوجرسی امسال در جاده‌های ایلام نصب شد

۱۶ کیلومتر نیوجرسی امسال در جاده‌های ایلام نصب شد
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از نصب ۱۶ کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی)

در محورهای مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.

“سیدزاهدین چشمه‌خاور” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: نصب نیوجرسی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای بیش از ۲۲ کیلومتر حفاظ بتنی در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است، افزود: راه‌های ارتباطی استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه‌های پرترافیک محسوب می‌شود که این امر اهمیت راه‌ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: امسال تعداد ۱۱ دستگاه ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان نصب شده و مجموع دوربین‌ها به ۳۶ مورد افزایش یافته است.

چشمه خاور اضافه کرد: در سال‌های گذشته استان ایلام دارای ۶ نقطه پرتصادف بود و امسال با توجه به تصویب کمیسیون ایمنی راه‌ها، ۱۶ نقطه پرخطر دیگر به این نقاط اضافه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: سه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای حذف این نقاط پیش بینی شده است که تاکنون تنها ۶۵۰ میلیارد ریال آن دریافت شده است.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.