تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

عملکرد موفق شرکت گاز در حوزه مسئولیت های اجتماعی

عملکرد موفق شرکت گاز در حوزه مسئولیت های اجتماعی
نگاه اقتصاد

محمود کشاورز مدیر عامل شرکت گاز استان در نشست مجازی کارگروه کار و کرامت در خصوص گاز رسانی به برخی از مناطق روستایی که از یک یا دو خانوار تشکیل شدند، اظهار داشت: بسیاری از روستاها که یک خانوار، سه الی چهار خانوار هستند و قابلیت گاز رسانی از نظر سرانه هزینه ای که در کشور طبق مصوبات دولت و وزارت نفت تعین شده از نظر فاصله و چه از نظر سرانه دست ندارند و سعی ما بر این است که در تمام شهرستانها، همه روستاهایی که در مسیر پروژه های گازرسانی قرار گرفته و فاصله منطقه ای داشته باشند، از منابع داخلی شرکت نسبت به گاز رسانی اقدام کنیم.

کشاورز در خصوص عملکرد شرکت گاز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در طول سال جاری عنوان کرد: در بخش مسئولیت های اجتماعی ما و در بخش گاز رسانی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به دویست خانوار با هزینه ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان گاز رسانی انجام گرفته است.

ایشان افزود: در بحث خدمت به زوار اربعین در شهرستان چرداول و برپایی موکب، برپایی یادواره های شهداء هم توسط بسیج شرکت گاز انجام شد که امیدواریم این خدمات مورد قبول پروردگار متعال قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص برنامه های انجام گرفته در حوزه فرهنگی، ورزشی شرکت گاز و چگونگی تشویق مشترکین کم مصرف گفت: برنامه های فرهنگی شرکت گاز استان در بحث اربعین با ارائه خدمات فرهنگی و پشتیبانی از مواکب در سطح شهرستان چرداول به عنوان شهرستان معین اقدامات فرهنگی و عملی را در این خصوص انجام دادیم.

ایشان حمایت از یادواره های شهداء و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی در مناطق عملیاتی توسط واحد بسیج و برگزیده شدن واحد اقامت نماز شرکت به عنوان شرکت برگزیده استان و شرکت ملی گاز در سطح کشور به عنوان واحد برتر را از جمله این اقدامات دانست.

کشاورز یادآور شد: در کنار کارهای تخصصی، خدمت رسانی را نیز به عهده داشته ایم و از اقدامات فرهنگی غافل نبوده ایم و برپایی جشنواره ها، اردوهای همکاران، اردوهای خانوادگی و تشویق همکاران فعال در بخش عفاف و حجاب و سایر موارد فرهنگی، سرکشی از خانواده های شهداء و ایثارگران نیز به صورت مستمر توسط واحد ایثارگران صورت گرفت.

ایشان به تحقق ۹۵ درصدی اهداف کمی شرکت گاز در حوزه نصب انشعاب روستایی در ایلام، اشاره داشت و افزود: در حوزه نصب انشعابات ‌(علمک) روستایی، نصب تعداد یک هزار و ۳۰۰ مورد برای این شرکت مصوب و ابلاغ شده ‌بود که تاکنون یک هزار و ۲۳۷ انشعاب در مناطق مختلف روستایی استان نصب شده است.

محمود کشاورز با اشاره به این که در سال‌ جاری در حوزه نصب انشعابات صنعتی استان، تعداد ۷۰ مورد مصوب و ابلاغ شده، افزود: در این راستا تعداد ۷۰ مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی ‌نقاط استان اجرا و نصب شده که نشان می‌دهد عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب، ۱۰۰ درصد محقق شده است.

وی اظهار داشت: برای نصب انشعابات جدید در حوزه شهری استان نیز، تعداد یکهزار و ۵۰۰ انشعاب مصوب و ابلاغی از سوی شرکت ملّی گاز بوده‌ که در این راستا با نصب ۹۹۴ انشعاب در مناطق شهری استان، عملکرد شرکت گاز استان از تحقق ۶۶ درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب خبر می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند پروژه‌ های گازرسانی باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه‌ یافته و صعب‌العبور می‌باشند تا پایان سال جاری بسته می شود.

کشاورز به گازرسانی به مناطق محروم استان نیز اشاره و تاکید کرد: به منظور محرومیت‌ زدایی از مناطق کمتر توسعه ‌یافته روستایی استان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌ دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی توسط شرکت گاز استان ایلام انجام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان در زمینه‌های مختلف گازرسانی تلاش خود را دوچندان کرده تا عدالت در توزیع متوازن امکانات در مناطق شهری و روستایی برقرار شود،گفت: تحقق اهداف کمی این شرکت در زمینه شبکه توزیع و انشعاب در حوزه گازرسانی به صنایع، محورهای صنعتی و CNG به ترتیب ۶۰ و ۱۰۰ درصد بوده که تلاش می شود در زمینه های مختلف این موضوعات افزایش قابل توجهی داشته باشد.

کشاورز در پایان به تحقق اهداف کمی در حوزه گازرسانی به مناطق روستایی در زمینه شبکه توزیع ،انشعاب و جذب مشترک روستایی اشاره و اظهار داشت: تحقق اهداف کمی این شرکت در زمینه شبکه توزیع، نصب انشعاب و جذب مشترک روستایی به ترتیب ۷۴ و ۹۵ و ۸۶ درصد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.