تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

تجلیل از دکتر ارسلان چولکی بعنوان چهره فرهنگی – مذهبی استان ایلام

تجلیل از دکتر ارسلان چولکی بعنوان چهره فرهنگی – مذهبی استان ایلام
نگاه اقتصاد

دکتر ارسلان چولکی از اساتید برجسته دانشگاه و از فعالان علمی فرهنگی که در عرصه‌های ورزشی، مذهبی و… نیز به صورت گسترده فعالیت می‌کند مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور: در راستای تقدیر از زحمات، خادمین فرهنگی، مذهبی و در جهت ارج نهادن به تلاش‌های فعالان این عرصه و حضور پررنگ‌ و مستمر ایشان در مساجد و کمک به آموزش و آشنایی جوانان و نوجوانان با آموزه‌های دینی، معنوی و…. ترحمی رئیس هیأت‌های مذهبی استان ایلام با حضور در دفتر کار دکتر ارسلان چولکی از ایشان به عنوان خادم مذهبی، فرهنگی با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد‌.

گفتنی است: دکتر ارسلان چولکی به عنوان استادیار دانشگاه و از چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی استان ایلام می باشد، که سوابق درخشانی نیز در عرصه‌های قهرمانی و ورزشی و… دارد.

وی در حال حاضر به عنوان رئیس انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور و رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان ایلام دارای مسؤلیت می باشد.

 

ایشان همچنین بعنوان فعال فرهنگی و مذهبی مساجد توانسته است برنامه‌های متنوعی را در راستای جهاد تبیین در هیأت های ورزشی، دانشگاه ها و ادارات برای علاقمندان ارائه نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.