تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

جام ملت‌های آسیا؛ بیاتی‌نیا: خوشحالم که قلعه‌نویی تفکرات هجومی دارد/ خط حمله‌ ایران، اروپایی است

جام ملت‌های آسیا؛ بیاتی‌نیا: خوشحالم که قلعه‌نویی تفکرات هجومی دارد/ خط حمله‌ ایران، اروپایی است
تهران- مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشبختانه یک سرمربی داریم که تفکرات هجومی دارد.

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در خصوص برد ایران مقابل فلسطین اظهار داشت: خداراشکر توانستیم گام اول را محکم برداریم و از این موضوع خوشحال هستم. خوشبختانه سرمربی‌ای داریم که تفکرات هجومی دارد و در بازی مقابل فلسطین شاهد بودیم که تیم هجومی بود و در دقیقه اول بازی هم به گل رسیدیم. امیدوارم همه بازی‌های گروهی شروع تهاجمی داشته باشیم و سریع به گل برسیم.

وی افزود: تیم ملی کشورمان در حال‌حاضر بهترین تیم آسیا است و در رنکینگ دوم آسیا هم قرار دارد. ۱۰۰ درصد تجربه به کمک تیم آمد که بازیکنان توانستند در دقیق ۲ بازی با فلسطین به گل برسند و خداراشکر خط حمله اروپایی داریم که می‌توانند مدافعین تیم‌های حریف را آزار دهند. امیدوارم دیگر دوستان فوتبالی در خصوص سن بازیکنان صحبت منفی نداشته باشند چون همه شاهد بودند تجربه باعث شد در بازی گام محکمی برداریم.

مهاجم اسبق فوتبال ایران در خصوص عملکرد سامان قدوس در تیم ملی کشورمان گفت:‌ او بهترین هافبک ماست و این تجربه را در تیم برنتفورد به دست آورده است. خوشحالم امیر قلعه‌نویی به سامان قدوس اعتماد کرد و در بازی مقابل فلسطین شاهد بودیم قدوس بر روی سه گل ایران تاثیر مستقیم داشت. قطعا حضور این بازیکن در ترکیب تیم می‌تواند موقعیت‌های خطرناکی برای مهاجمین تیم ملی کشورمان ایجاد کند.
بیاتی‌نیا در مورد بازی ایران مقابل هنگ کنگ، یادآور شد: پیش‌بینی من این است که ایران باید از گروهش با بیشترین امتیاز و بیشترین گل صعود کند. قطعا این بردی که در بازی اول به دست آوردیم به همه نشان دادیم ایران با قدرت وارد این مسابقات شده است. شک ندارم تیم ملی کشورمان تا فینال می‌رود و فقط باید بازیکنان‌مان تمرکز کافی داشته باشند.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی کشورمان می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، خاطرنشان کرد:‌ به نظر من ایران می‌تواند به فینال برود چون در بازی با فلسطین شاهد بودیم همه اعضای تیم ملی به دنبال این هدف هستند. امیدوارم قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آوریم تا بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.