تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۰۶

اجرای بیش از ٣ هزار برنامه در گرامیداشت دهه فجر ١۴٠٢

اجرای بیش از ٣ هزار برنامه در گرامیداشت دهه فجر ١۴٠٢
نگاه اقتصاد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه ایلام از برگزاری بیش از ٣ هزار برنامه در گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام؛ حجت الاسلام چراغی پور با اعلام این خبر گفت: این برنامه‌ها در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی، خدماتی،عمرانی، ورزشی و… توسط ٢۵ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر تدوین که درطول ایام الله دهه فجر امسال در سطح استان اجرا می شود.

به گفته وی، ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری “جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن” به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام چراغی پور افزود: نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و ترسیم آینده ای روشن با مشارکت فعال اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و بیان دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله اهداف برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی تصریح کرد : ماحصل اجرای این برنامه ها حضور تماشایی و غرور آفرین مردم در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و همچنین انتخابات اسفندماه خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا همراه و همصدا با ملت بزرگ ایران در سراسر کشور با شرکت فعال و پرشور در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر بار دیگر وفاداری و اعتقاد راسخ خود در دفاع از آرمان‌های والای نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.