تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

۲۰ طرح عمرانی و اقتصادی در سیروان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۲۰ طرح عمرانی و اقتصادی در سیروان افتتاح و کلنگ‌زنی شد
ایلام - ۲۰ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان به ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان این استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه تامین برق و روشنایی معابر فاز ۲ روستای اسلامیه شهرستان سیروان، اظهار کرد: سهم این شهرستان از پروژهای افتتاحی و کلنگ‌زنی شده دهه فجر در استان ۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی بوده است.

” حسن بهرام‌نیا” با بیان اینکه از این تعداد ۱۸ پروژه عمرانی و ۲ پروژه در حوزه اقتصادی است، تصریح کرد: برای پروژه تامین برق و روشنایی معابر فاز ۲ روستای اسلامیه ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده که امروز با حضور مردم این ۲ روستا به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایش امامین انقلاب، مردم ولی‌نعمتان این انقلاب هستند، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت صادقانه به مردم در سرلوحه کار تمامی مسئولان و کارگزاران قرار دارد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم و کم برخوردار دارد، یادآور شد: دولت سیزدهم، دولتی صادق الوعد است و تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان معطوف کرده است.

حقوق شهروندی در اولویت مدیران باشند

استاندار ایلام در آیین افتتاح پروژه ساماندهی بلوار ورودی شهر سیروان، اظهار کرد: حقوق شهروندی و زیباسازی سیمای ادارات در دستور کار مسئولان این شهرستان باشد.

بهرام‌نیا افزود: سالانه حدود ۲ هزار میلیارد ریال بابت انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب، وارد استان می‌شود که بخشی از این اعتبارات شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های عمران شهری اختصاص می‌یابد.

بر اساس این گزارش، با پیگیری‌های استاندار ایلام همچنین ۲ کامیون برای امورات شهری به شهرداری سیروان اختصاص یافت‌.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان سیروان با حضور در مزار ۲ شهید گمنام این شهر، ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا و انقلاب تجدید میثاق کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.