تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

فاز اول مجتمع آبرسانی به ۱۳ روستای”داجیوند” هلیلان به بهره‌برداری رسید

فاز اول مجتمع آبرسانی به ۱۳ روستای”داجیوند” هلیلان به بهره‌برداری رسید
ایلام - فاز اول مجتمع آبرسانی به ۱۳ روستای "داجیوند" شهرستان هلیلان در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام روز شنبه در این آئین با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن و با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به شهرها و روستاهای این استان گسترش یافته است، اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه آبرسانی، یکهزار و۸۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

“پرویز ناصری” افزود: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در حال تحت پوشش قرار دادن تمامی روستاهایی هستیم که فاقد شبکه توزیع آب آشامیدنی هستند تا بتوانیم طرح‌های آبرسانی را در این مناطق اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، هدف از اجرای این طرح را تامین آب آشامیدنی سالم و رفع تنش آبی در این روستاها برشمرد و تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ناصری تاکید کرد: برای اجرای آبرسانی به این روستاها، حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب، احداث یک باب مخزن ۲۰۰مترمکعبی، اجرای یک ایستگاه پمپاژ آب، اجرای ۱۱ کیلومتر خط انتقال آب و نیرورسانی به طول یک کیلومتر انجام شده است

به گفته وی، در حال حاضر ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۸ مناطق روستایی تحت پوشش آبفا قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح‌های آبرسانی در این شهرستان، اظهار کرد: دولت کار و کرامت نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم در حوزه تامین آب دارد و امروز یکی از وعده‌های دولت در این شهرستان محقق شد که جای قدردانی دارد.

به گزارش ایرنا، دهستان داجیوند از توابع شهرستان هلیلان می‌باشد که در شمال شرقی استان ایلام واقع شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.