تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

قائم مقام کمیته امداد: تقویت اشتغال خرد و خانگی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است

قائم مقام کمیته امداد: تقویت اشتغال خرد و خانگی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است
نگاه اقتصاد - قائم مقام کمیته امداد گفت: تقویت اشتغال خرد و خانگی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای توسعه اشتغال مددجویان است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان در جشن خودکفایی ۱۰۰۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قم که در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت معصومه(س) برگزار شد، بیان کرد: کمیته امداد برای رسیدن به توانمندسازی مددجویان برنامه‌های جدی در نظر گرفته که در این راستا مهمترین اقدام، اشتغال‌زایی است.
وی اظهار کرد: اشتغال برکات زیادی در پی دارد و زندگی‌ها را سرزنده و شاداب می‌کند و در کنار ایجاد درآمد مناسبی ایجاد درآمد مناسب، کرامت انسانی و حرمت نفسانی آن فرد را حفظ خواهد کرد.
صباغیان اشتغال خرد و خانگی را از راهبردهای اساسی کمیته امداد دانست و افزود: تقریبا ۵ میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که حدود ۶۰  درصد آنان، زنان سرپرست خانوار هستند.
وی ادامه داد: برای این افراد مشاغل ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های عملیاتی انجام شده تا هم رسالت مادری را حفظ کنند و در کنار آن به در‌آمد برسند؛ امروز تقویت این بخش از اولویت‌های کمیته امداد است.
صباغیان ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران برای خودکفایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد، ابراز کرد: کمترین معوقات بانکی را افراد تحت پوشش کمیته امداد دارند و بیش از ۹۰ درصد تسهیلات اشتغال، منجر رسیدن به هدف و درآمدزایی افراد می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.