تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در ایلام به ۸۰ نفر رسید

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در ایلام به ۸۰ نفر رسید
ایلام - دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه با انصراف ۸ نفر دیگر از داوطلبان، تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در ایلام استان به ۸۰ نفر رسید، گفت:

ساعت هشت صبح ۸ اسفندماه آخرین مهلت انصراف نامزدهای مجلس شورای اسلامی است.

“فرشید زرگوش” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از زمان آغاز تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی (بامداد پنجشنبه سوم اسفندماه) تاکنون، هشت نامزد دیگر مجلس شورای اسلامی انصراف خود را از ادامه رقابت ثبت کردند و تعداد نامزدهای مجلس شورای اسلامی استان به ۸۰ نفر رسید.

وی در ادامه افزود: از مجموع هشت نفری که از بامداد پنجشنبه سوم اسفندماه تاکنون انصراف خود را ثبت کرده‌اند، هفت نفر مربوط به حوزه‌ انتخابیه‌ ایلام و یک نفر مربوط به حوزه‌ی انتخابیه‌ دهلران است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: بر این اساس تعداد نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی در کل استان به ۸۰ نفر رسید که از این تعداد ۶۴ نفر مربوط به حوزه‌ انتخابیه‌ ایلام و ۱۶ نامزد مربوط به حوزه‌ انتخابیه‌ دهلران است.

زرگوش در خصوص آخرین مهلت انصراف نامزدهای مجلس شورای اسلامی در استان نیز، خاطرنشان کرد: ساعت هشت صبح روز هشتم اسفندماه آخرین مهلت انصراف نامزدهای مجلس شورای اسلامی است که باید به مراکز حوزه‌های انتخابیه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: از این تاریخ و ساعت به بعد، هیچ‌گونه درخواستی از سوی نامزدها برای انصراف از ادامه‌ی رقابت‌های انتخاباتی پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.