تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: وزارت اطلاعات توطئه‌های پیچیده دشمنان علیه ملت ایران را خنثی کرده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: وزارت اطلاعات توطئه‌های پیچیده دشمنان علیه ملت ایران را خنثی کرده است
تهران - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:

با وجود تلاش‌های گسترده سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای نا امن کردن ایران، سربازان گمنام امام زمان در دستگاه‌های اطلاعاتی همواره توطئه های پیچیده دشمنان را خنثی کرده اند.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا ضمن اشاره به تلاش‌های بی‌شائبه‌ وزارت اطلاعات در مقابله با توطئه‌های دشمنان گفت: دشمنان تلاش‌های سازمان یافته‌ای را علیه امنیت کشور دارند و سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آنها همواره با همکاری بعضی کشورهای منطقه اقداماتی را علیه امنیت جمهوری اسلامی سازماندهی می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: با وجود تلاش‌های گسترده سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای نا امن کردن ایران، سربازان گمنام امام زمان در دستگاه‌های اطلاعاتی همواره توطئه های پیچیده دشمنان را خنثی کرده اند.

حیدری اظهار داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی ما چه در قالب سازمان اطلاعات سپاه و چه در قالب وزارت اطلاعات هم‌افزایی خوبی در تبادل اطلاعات در حوزه مسائل امنیتی دارند که همین هم‌افزایی و همکاری باعث موفقیت آنها در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است.

وی گفت: به سربازان گمنام امام زمان در دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به خاطر تلاش شبانه روزیی‌شان برای تامین امنیت جامعه خدا قوت می‌گویم و برای آنها آرزوی توفیق دارم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.