تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی ایران مقابل دشمن همواره پیش‌دستانه بوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی ایران مقابل دشمن همواره پیش‌دستانه بوده است
تهران- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:

دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما جدال شبانه روزی با سرویس‌های جاسوسی دشمن دارند و همواره دست برتر و بالاتر از آن دستگاه‌های اطلاعاتی ما بوده و می‌توان گفت که مواجهه سربازان گمنام امام زمان (عج) با سرویس‌های جاسوسی دشمن پیش دستانه بوده است.

عباس مقتدایی با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگاه‌های اطلاعاتی کشور در رده‌های مختلف برای تامین امنیت جامعه تلاش داشته و دارند که تنها بخش‌های از آن قابلیت اطلاع رسانی دارد و مابقی لایه‌ها و رده‌ها به دلیل حفظ امنیت کشور اطلاع رسانی نمی‌شود اما این به معنای نادیده گرفتن تلاش آنها نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امنیت امروز کشور هم مرهون پیشرفت فناورانه و هم اقدامات خردمندانه و سیاستگذاری‌های صحیح دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

مقتدایی افزود: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما جدال شبانه روزی با سرویس‌های جاسوسی دشمن دارند و همواره دست برتر و بالاتر از آن دستگاه‌های اطلاعاتی ما بوده و می‌توان گفت که مواجهه سربازان گمنام امام زمان (عج) با سرویس‌های جاسوسی دشمن پیش دستانه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس ایران به رغم سلایق مختلف همیشه پشتیبان و حامی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور بوده و به شکل همه جانبه از آنها حمایت کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم افزود: دست برتر کشور در حوزه مسائل اطلاعاتی و امنیتی در مقابل سرویس‌های جاسوسی بیگانه نتیجه زحمات شبانه روزی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور است که ما ضمن خدا قوت به آنها هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به این قشر زحمتکش تبریک عرض می‌کنیم.

هفته اول اسفند امسال که مصادف است با میلاد خجسته حضرت مهدی(عج) به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده‌است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.