تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

امیدآفرینی مطالبه حجت الاسلام علی اصغر ولایتی دبیرکل مجمع عالی کانون های فرهنگی کشور

امیدآفرینی مطالبه حجت الاسلام علی اصغر ولایتی دبیرکل مجمع عالی کانون های فرهنگی کشور
نگاه اقتصاد

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی؛ دبیرکل مجمع کانون های فرهنگی کشور از همسنگران فرهنگی خواست عمارگونه در جامعه امیدآفرینی کنند و موضوع احساس مسئولیت مردم را در کشور تقویت کنند.

ولایتی؛ حضور نامزدهای جوان و پرانگیزه در انتخابات برای کشور تعیین کننده و برای مردم و نسل جوان امید بخش است، کانون های فرهنگی در کشور به شور و مشارکت در اصل انتخابات و ارائه شاخص های کاندید اصلح از جمله مردم داری، ولایت مداری و خدمتگذاری کمک کنند.

تعهد، تخصص و توانمندی سه شاخص نماینده موفق و در طراز انقلاب اسلامی است.

وی گفت: همه می دانیم که انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز مردمی بوده و مردم نقش آفرین اصلی کشور بودند و برای رشد و موفقیت در همه عرصه ها باید انقلاب همیشه مردمی و با مردم بماند.

ایشان ادامه داد: قطعا یکی از مهم ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور به موقع و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

دبیرکل مجمع عالی کانون های فرهنگی کشور افزود: شکل‌گیری بیش از ۴۰ انتخابات در تنها ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی نشان می‌دهد آرمان این انقلاب مبتنی بر حضور مردم در جایگاه تعیین سرنوشت خود است و روند حرکت انقلاب اسلامی نیز این مهم را محقق کرده است.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی عنوان کرد: حضور تفکرات مختلف در برهه‌های مختلف در عرصه مدیریت کشور چه در قوه مقننه و چه در قوه مجریه نشان داده که مردم حرف نهایی را می‌زنند و انتخاب و نگاه نهایی از آن مردم است و مردم صاحب اصلی کشور هستند.

ولایتی گفت: این در حالی است که مشارکت مردم نیز در این سال‌ها همواره رو به رشد بوده و چه‌بسا در جهان نیز زبانزد بوده است. از حضور ۹۸ درصدی برای تأیید قانون اساسی تا حضور بیش از ۷۵ درصد در انتخابات مختلف ریاست جمهوری نشان از اهمیت نقش‌آفرینی برای سرنوشت خود در نزد مردم این کشور است.

ولایتی؛ دبیرکل مجمع عالی کانون های فرهنگی کشور  در ادامه گفت: حال کشور در شرایطی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته که بدخواهان و دشمنان در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده است اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهد این بار نیز این حربه‌ها با شکست روبرو شده و مردم دوباره نقشی مهم در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد.

وی افزود: مردم قطعناً با حضور پر شور و تعیین کننده در انتخابات و انتخاب چهره های صالح، مردمی و متعهد و متخصص گامی مهم در سرنوشت کشور خواهند برداشت و مجلس که خانه مردم است مجلسی مؤثر در زندگی مردم خواهد بود.

ولایتی افزود: حضور نامزدهای جوان و پرانگیزه در انتخابات برای کشور تعیین کننده و برای مردم و نسل جوان امید بخش است.

دبیرکل مجمع عالی کانون های فرهنگی کشور گفت: ما از مردم خصوصاً جوانان کشور درخواست می کنیم برای پیشرفت کشور قبل، حین و بعد از انتخابات پیگیر و مطالبه گر باشند.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در پایان گفت: خواسته ما از همسنگران فرهنگی حضور عمار گونه و امید آفرین در جامعه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.