تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

کام تلخ سودجویان و کشف محموله بزرگ قاچاق میلیاردی در مرز مهران

کام تلخ سودجویان و کشف محموله بزرگ قاچاق میلیاردی در مرز مهران
ایلام - نگاه اقتصاد - با تلاش و هوشیاری مرزبانان مهرانی، محموله بزرگ قاچاق 18میلیاردی کالا قبل خروج از کشور کشف و ضبط گردید.

سرهنگ ستاد “کیاست سپهری” فرمانده مرزبانی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: در سالی که با شعار “جهش تولید” نام گذاری شده است، با تلاش، هوشیاری و اشراف کامل مرزبانان مستقر در محوطه تجاری مرز بین المللی مهران و با هماهنگی دستگاه قضایی از خروج دو دستگاه تریلر حامل بار قاچاق ۱۸ میلیارد ریالی شامل؛ کالایی پزشکی و دارویی، قطعات خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و سنگ های قیمتی به سمت کشور مقابل جلوگیری بعمل آمد.

این مقام ارشد در مرزبانی ایلام با اشاره به اینکه بار قاچاق فاقد هرگونه اظهار نامه کالا و یا مجوز تجاری لازم می باشد، ادامه داد: اقلام و بار قاچاق شامل؛ ۴۲۸ قلم وسایل عیب یابی و قطعات خودروی، ۱۳۰۰قلم انواع اقلام پزشکی و دارویی، یکهزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، نزدیک به ۵ تن اقلام خوراکی شامل زعفران، عسل و پسته به همراه ۳ کیلو ۳۵۰ گرم سنگ قیمتی و ارزشی فیروزه فیروزه بود که قبل خروج از کشور کشف و ضبط گردید.

سرهنگ “سپهری” با بیان اینکه کارشناسان گمرک ارزش ریالی بار قاچاق را بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه فعلا دو نفر راننده تریلرها و یک نفر تاجر با هویت معلوم به عنوان متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی موضوع تحت رسیدگی می باشد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مرزبانان با اشرافیت کامل بر مرزهای این استان و کنترل دقیق مرز بین المللی مهران از قاچاق هرگونه کالا جلوگیری کرده و با مخلان امنیت مرزی برخورد قاطع بعمل خواهد آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.