تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۱۹

استاندار ایلام:

تفسیر برخی مدیران از قوانین مشکل زا و منفی است

تفسیر برخی مدیران از قوانین مشکل زا و منفی است
ایلام - استاندار ایلام گفت: برخی مدیران که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست هم نمی رسد در مقابل مردم دائم زبانشان با نه باز می شود و تفسیر آنها از قوانین و بخشنامه ها منفی و مشکل زا است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خواستار همکاری بیشتر مسئولان در رفع مشکلات مردم شد و افزود: قوانین و دستورالعمل ها خیلی روشن در راستای خدمت به مردم تدوین و تنظیم شده است و اینکه یک مدیر بخواهد از آنها بعنوان مانعی برای عدم خدمت به مردم استفاده کند دلیل تنگ نظری و عدم آگاهی او به قوانین است و این مدیر به درد خدمتگذاری نمی خورد.

وی از عموم مدیران دستگاه های اجرایی خواست به دنبال تسهیل و روان سازی امور مربوطه باشند و تاکید کرد: دسته دیگری از مدیران نیز وجود دارد که در لابه لای قوانین و دستورالعمل ها دنبال راهی برای حل مشکلات مردم می گردند که ما حامی آنها هستیم، مردم از دست شان راضی هستند و قطعا خدا هم راضی خواهد بود.

استاندار ایلام با بیان اینکه در این یکسال آخر دولت بنای تغییر مدیران را ندارد، اضافه کرد: اما همین عدم روحیه خدمتگزاری برخی مدیران کج فهمی که از قوانین تفسیر درستی ندارد ما را مجبور به تغییر و برداشتن آنها از سر راه مردم می کند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار شهامت مدیران در امر خدمتگذاری و حل مشکلات مردم شد و گفت: اینکه نمی شود مدیر برای هر کاری بخواهد از بالا اجازه بگیرد که این کار را بکند یا نه در اینصورت تسلط و اشرافیت مدیر به اوضاع چه می شود.

وی فلسفه وجودی مدیران را صرفا خدمتگذاری به مردم عنوان کرد و یادآور شد: در این شرایط که مردم مشکل دارند نیازمند همراهی بیشتر مسئولان با مردم هستیم و اگر مدیری در این مسیر حرکت نکند و روال کاری خود را اصلاح نکند قطعا جایی در سیستم مدیریتی ما نخواهد داشت.

سلیمانی دشتکی در خصوص عملکرد مدیران در نشست های تخصصی نیز گفت: معمولا مباحث ابتدا در کارگروه های تخصصی کارشناسی می شوند و بعد وارد جلسات رسمی می شوند و در صورت مصوب شدن دیگر مدیران حق ندارند به بهانه های مختلف مانع انجام کار شوند بلکه بایست آن تصمیم اتخاد شده اجرایی شود.

گفتنی است در این نشست مسائل و مشکلات چند طرح از جمله تعاونی ۳۴۵۱ مهران، ایستگاه پمپاژه آبدانان، شرکت تولیدی و بسته بندی ایلام، شرکت مرغدانه و تولید کننده خوراک دام و طیور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع اتخاد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.