تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

معرفی آرمین فاضلی؛ مربی و قهرمان بادی بیلدینگ

با آرمین تا آرمین

با آرمین تا  آرمین
نگاه اقتصاد - اسلام انصاری فر - بادی بیلدینگ یا پرورش اندام یکی از زیر شاخه های رشته بدنسازی است که در آن ورزشکاران سعی می کنند اندازه عضلاتشان را به حداکثر برسانند.

 

ورزشکارانی که بادی بیلدینگ انجام می دهند ، برای اینکه اندازه عضلات را به حداکثر برسانند ، نیاز به دریافت کالری زیادی هستند که این کالری را تبدیل به عضله کنند.

دوره حجم در واقع بخشی از زندگی یک بدنساز بادی بیلدینگ است که در آن با تغذیه بیشتر و صحیح کالری خود را افزایش می دهد.

 

در ادامه به معرفی یکی از ورزشکاران و قهرمانان این رشته می‌پردازیم:

آرمین فاضلی متولد اردیبهشت ۱۳۷۲ شهر ایلام و دارای مدرک کارشناسی برق است، اما جریان زندگی اش را به رشته ی بدنسازی وصل کرده و در روشنای تلاش و تمرین اکنون به موفقیت های ارزنده ای دست پیدا کرده است.

آرمین از سال ۱۳۹۰ فعالیت بدنسازی خود را با همراهی و تشویق برادرش زنده یاد حسین فاضلی که از ورزشکاران و مربیان خوب و محجوب استان بود، آغاز کرد و از سال ۱۳۹۵ به صورت حرفه ای با پیگیری و دریافت مجوز باشگاه بدنسازی، کار خود را ادامه می دهد.

کسب چند عنوان برتر در سطح استان های ایلام، البرز و تهران در مسابقات “بادی بیلدینگ” از جمله افتخارات این ورزشکار جوان و ساعی است.

او در ترکیب منتخب تیم ملی در دسته سنگین وزن ۱۰۰+ کیلوگرم مسابقات انتخابی کاپ آسیا هم قرار داشت اما به دلایلی نتوانست در این دوره حضور پیدا کند و توانمندی هایش را نشان دهد.

آرمین در دوره ابتدایی با ژیمناستیک و زیر نظر استاد نصرتی وارد دنیای ورزشی اش شد، اما هیچ رشته ای همانند بدنسازی نتوانست عطش خفته در درونش را سیراب کند و اینگونه بود که ورزش سخت و سنگین بدنسازی را دنبال کرد و اکنون در باشگاه بدنسازی ” آرمین” به صورت حرفه ای پیگیر علاقه اش است.

 

آرمین از بدنسازی به عنوان مادر ورزش ها یاد می کند و می گوید که کار کردن و ماندن در این رشته نیازمند پشتکار و اراده ای قوی و البته صرف هزینه های گزاف است.

 

او هزینه های بدنسازی را سرسام آور عنوان می کند و اظهار می دارد که ورزشکاران این رشته برای شرکت در مسابقات نیازمند اسپانسر مالی هستند.

 

این جوان باآتیه و خوش نام در کنار تمرینات سنگین به مطالعه اختصاصی کتب مربوط به بدنسازی نیز می پردازد.

 

او “جی کارتر” قهرمان ۵ دوره مستر المپیاد و ” زنده یاد بیت اله عباسپور” قهرمان فقید کشورمان را به عنوان الگوی ورزشی خود معرفی و از آنان به نیکی یاد می کند.

 

توصیه ی آرمین به علاقمندان بدنسازی این است که بدون برنامه هرگز تمرین نکنند و زیر نظر مربی کاربلد تمرین کنند. بدنسازی رشته ای است که باید وقفه ای در آن ایجاد نشود و با رعایت رژیم غذایی ادامه داشته باشد.

 

باشگاه آرمین زیر نظر استاد ” آرمین فاضلی” اکنون به محلی برای تمرین علاقمندان به رشته بدنسازی تبدیل شده و حضور یک مربی جوان و بادانش در راس مدیریت آن باعث شده تا علاقمندان با شور و ذوق بیشتری در تمرینات شرکت کنند.

 

امید است با درایت و تعامل مسئولین ورزشی و مدیران صنایع بخش خصوصی، قدر این سرمایه های استانی و ملی را بیشتر بدانیم و درک کنیم و با حمایت مالی از آنان، راه را برای افتخارآفرینی های بیشتر در سطوح بالاتر فراهم نماییم./(گروه رسانه ای ندای زاگرس)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.