تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

قدردانی وزیر بهداشت از استاندار ایلام بدلیل مدیریت حادثه انفجار چرداول

قدردانی وزیر بهداشت از استاندار ایلام بدلیل مدیریت حادثه انفجار چرداول
ایلام - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهوری از استاندار ایلام بدلیل عملکرد خوب استان در ورود به موقع به حادثه انفجار کپسول گاز کلر در شهرستان چرداول قدردانی کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر سعید نمکی در آغاز نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور بصورت ویدئوکنفراس برگزار شد از قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام به خاطر ورود به موقع در حادثه انفجار کپسول گاز کلر در شهرستان چرداول و مجموعه عوامل به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تشکر کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با عنوان‌ این مطلب که عملکرد خوب استانداری ایلام در مدیریت بحران و ورود به موقع عوامل امداد و نجات و حوزه بهداشت و درمان از وقوع یک فاجعه انسانی جلوگیری کرده است برای حادثه دیدگان آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

گفتنی است، در پی حادثه انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول استاندار ایلام در لحظات اولیه معاونان خود را به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه های امداد و نجات‌ و … راهی منطقه کرد تا بدون اتلاف وقت به حال حادثه دیدگان رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش از همان آغازین ساعت حادثه ده ها تیم امداد و نجات از استان های ایلام، کرمانشاه، گروه هایی از سپاه، هلال احمر، علوم پزشکی و … در محل حاضر بوده و با آمبولانس و بالگرد مصدومان حادثه دیده را انتقال دادند که این ورود به موقع در مدیریت حادثه علی رغم مسموم شدن قریب ۲۰۰ نفر از اهالی روستا باعث شد تلفات انسانی درپی نداشته باشد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.