تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۱۲

سرویس مخفی آمریکا از ارائه شمار دقیق مبتلایان مقام‌های امنیتی امتناع کرد

سرویس مخفی آمریکا از ارائه شمار دقیق مبتلایان مقام‌های امنیتی امتناع کرد
تهران-سخنگوی سرویس مخفی آمریکا بامداد شنبه اعلام کرد که به دلایل امنیتی نمی‌تواند آمار دقیق مقام‌های محافظتی و امنیتی مبتلا شده به ویروس کرونا را بیان کند.

به گزارش ایرنا از شبکه ان بی سی، وی گفت: سرویس مخفی اعلام نخواهد کرد که چه تعداد از کارمندان به کرونا مبتلا شده و یا چه تعداد از آنها در قرنطینه هستند.

به گفته سخنگوی سرویس مخفی آمریکا، به دلیل حفظ حریم خصوصی و امنیت عملیاتی، سرویس مخفی تعداد کارمندان خود را که آزمایش کرونای آنان مثبت و یا در قرنطینه قرار گرفته‌اند را اعلام نخواهد کرد.

در بیانیه سخنگو آمده است که سرویس مخفی آمریکا دستورالعمل‌های کووید ۱۹ را به خوبی رعایت کرده و همچنان انجام اقدامات احتیاطی را برای حفظ ایمنی و سلامت کارمندان و خانواده ها و عموم مردم ادامه می‌دهد.

سرویس مخفی آمریکا نهادی امنیتی تحت نظارت دولت فدرال ایالات متحده است که علاوه بر حفاظت امنیتی از جان دولتمردان بلندپایه این کشور و شخصیت‌های عالی‌رتبه خارجی مقیم یا میهمان در ایالات متحده، مسوول مقابله با تخلفات مالی عمده و جعل اسکناس واحد پول آمریکا است.

پس از اعلام رسمی ابتلای دونالد ترامپ و همسرش به ویروس کرونا، کاخ سفید بامداد شنبه از انتقال رییس جمهوری آمریکا از کاخ سفید به مرکز درمانی والتر رید خبر داد.

کاخ سفید در زمان سوار شدن ترامپ بر هلیکوپتر نظامی اعلام کرد که رییس جمهوری برای چند روز آینده در والتر رید بستری خواهد شد.

ترامپ برخلاف دیگر مواقع بدون مصاحبه با خبرنگاران و تنها با تکان دادن دست سوار هلیکوپتر شد و ملانیا همسر وی در این سفر همراه وی نبود.

آلیسا فرح مقام ارشد کاخ سفید نیز در مورد مسئولیت رییس جمهوری در زمان بستری بودن در بیمارستان گفت: قدرت به معاون رئیس جمهوری (مایک پنس) منتقل نشده است.

وی افزود: رییس جمهوری همچنان مسئولیت‌ها را بر عهده دارد و برخی شایعات در این زمینه صحت ندارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.