تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۳۸

رییس سازمان بسیج سازندگی:

سالانه هشت هزار طرح محرومیت زدایی در کشور اجرا می شود

سالانه هشت هزار طرح محرومیت زدایی در کشور اجرا می شود
ایلام - رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: این سازمان سالانه هشت هزار طرح محرومیت زدایی را در مناطق محروم و روستاهای کشور با همکاری دستگاه های اجرایی به سرانجام می رساند.

سردار پاسدار محمد زهرایی عصر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۵۰ هکتار از زمین های کشاورزی روستای ملگ آباد شهرستان ملکشاهی استان ایلام به نمایندگی از دو هزار و ۷۴۸ طرح محرومیت زدایی سراسر کشور در ارتباط ویدیو کنفرانس با رییس جمهوری افزود: هم اکنون ۲۴ هزار گروه جهادی با ۶۰۰ هزار عضو در کشور فعال است.

وی یادآور شد: امروز به دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دو هزار و ۷۴۸ طرح محرومیت زدایی با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال و ۱۶۰ طرح و ۲۱۰ هزار کارگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی با پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

پروژه آبرسانی به ۱۵۰ هکتار از مزارع و زمین‌های کشاورزی روستای ملگ‌آباد شهرستان ملکشاهی با ۴۴ میلیارد ریال اعتبار در ارتباط ویدیوکنفرانس با رییس‌جمهوری و با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه عصر دوشنبه در آیین بهره‌برداری همزمان از طرح‌های ملی روستایی و عشایری سراسر کشور و در آستانه ۱۵ مهر، روز ملی روستا و عشایر با دستور رییس‌جمهوری افتتاح شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.