تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

امام جمعه ایلام: 

اقتدار توام با رافت مهم ترین شاخصه نیروی انتظامی است

اقتدار توام با رافت مهم ترین شاخصه نیروی انتظامی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اقتدار توام با رافت و مهربانی مهم ترین شاخصه نیروهای مختلف عمل کننده در نیروی انتظامی است.

حجت‌الاسلام المسلمین الله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی مرزبانی و یگان ویژه استان ایلام اظهار داشت: در زندگی، انسان به امنیت به عنوان مهمترین مولفه نیاز دارد و در زندگی اجتماعی نیز نظم از ضروریات است.

وی به نقش بی بدیل پلیس در برقراری نظم اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: اگر در یک چهار راه یک ساعت پلیس و چراغ راهنمایی وجود نداشته باشد، شهر به چالش کشیده می‌شود و کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: در بحث امنیت استان با توجه به اینکه مرز گسترده‌ای داریم به راحتی توسط جان برکفان نیروی انتظامی و مرزبانی بدون هیچ گونه ناامنی حراست می‌شود و این قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی متفاوت‌تر از خدمت در سایر ارگان‌های نیروهای مسلح است، افزود: انسانی که لباس مقدس نیروی انتظامی را بر تن می‌کند با توجه به تنوع مأموریت‌های محوله، همزمان با دشمن بیرون و جهاد نفس مقابله می‌کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اقتدار توام با رأفت و مهربانی، مصداق مجاهد فی سبیل الله است که این مصداق به خوبی در نیروی انتظامی مشهود است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی بیش از گذشته در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کرده و عرصه را بر هنجارشکنان تنگ کنند.

وی به اجرای موفق طرح ناظر اشاره کرد و گفت: طرح ناظر یک طرح موفق و تاثیرگذار در جامعه بوده است.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد موفق پلیس ایلام در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ۶۵ درصد تردد زائران از مرز مهران بود با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و تلاش جهادی و شبانه روزی این نیرو، سیل جمعیت زائران حسینی (ع) مدیریت شد و هیچ‌گونه مشکل انتظامی و امنیتی در منطقه به وجود نیامد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام عملکرد و فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان ایلام را تشریح کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.