تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶

شکوری:

تمام تمرکزمان روی فینال آسیا است/ پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

تمام تمرکزمان روی فینال آسیا است/ پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود
تهران-  معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: تمام تمرکز فعلی ما روی دیدار نهایی لیگ قهرمانان است و در وقت مناسب به خیلی از اتفاقات واکنش نشان خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم شکوری در گفت‌وگویی در حاشیه تمرین امروز(چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و امیدوارم همین مسیری که تا الان طی کردیم و روند خوب‌مان را تا روز شنبه و بازی فینال ادامه دهیم.

وی افزود: در روزهای گذشته تمرینات خوبی را در قطر پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که بتوانیم روز شنبه در دیدار نهایی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند و با انرژی مثبتی که هواداران برای تیم می‌فرستند با انگیزه بالایی آماده دیدار نهایی می‌شویم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد امکانات موجود در قطر اضافه کرد: به خاطر امکاناتی که در اینجا برای ما مهیا شده از مسوولان مربوطه تشکر می‌کنم. تیم در کمال آرامش تمریناتش را دنبال می‌کند و امیدوارم که همین شرایط ادامه پیدا کند تا تیم بدون مشکل آماده بازی نهایی شود.

شکوری در ادامه صحبت‌هایش گفت: همه عوامل دست به دست هم دادند تا تیم روز شنبه اتفاق خوبی را رقم بزند. همه عوامل تمام امور حرفه‌ای را رعایت کردند تا بتوانیم با قهرمانی خواسته هواداران را اجابت کنیم.

وی در رابطه با حباب‌هایی که در شرایط کرونایی برای تیم‌های حاضر در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این حباب‌ها و پروتکل‌ها به خوبی رعایت می‌شود و تنها اعضای تیم فقط برای حضور در تمرینات هتل را ترک می‌کنند. ما در حال حاضر اینجا هستیم تا برای خواسته هواداران بجنگیم و امیدوارم آنها برای ما دعا کنند و انرژی مثبت به ما بدهند.

شکوری با اشاره به حواشی اخیر گفت: ما همه اتفاقاتی را که در ایران رخ می‌دهد، رصد می‌کنیم. به طور حتم این نیز به زودی در مورد برخی مسائل موضع گیری کرده و نظرات خود را اعلام خواهیم کرد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم سه روز دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود و تمرکزش روی این مسابقه حساس است، تصریح کرد: فینال مهمترین بازی برای ما است و همه هواداران می‌خواهند بازیکنان روی این مسابقه حساس تمرکز کنند. بازیکنان، مربیان و تیم مدیریتی این کار را انجام داده‌اند و برای این مسابقه بزرگ آماده می‌شویم.

شکوری در پایان خاطرنشان کرد: چند سال است که تیمی از ایران نتوانسته قهرمان شود و قهرمانی ما در آسیا می‌تواند برای مجموعه فوتبال ایران مفید باشد. اگر بازیکنان ما مانند همیشه بتوانند بازی خود را ارائه دهند موفق خواهند شد. هواداران هم به حمایت خود ادامه دهند تا بتوانیم به هدفمان برسیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.