تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۵

جلال الدین محمدی؛ شهردار صالح آباد گفت:

ادارات بدهکار را پلمب می کنیم

ادارات بدهکار را پلمب می کنیم
نگاه اقتصاد

محمدی در گفتگوی خبری گفت: شهرداری بخش صالح بعنوان یکی از شهرداری‌های قابل توجه استان می‌باشد که همواره خدمتگزار زوار علی صالح بوده، مدتی است بدلیل کوتاهی برخی ادارات در عدم پرداخت بدهی‌های ناشی از محکومیت ماده ۱۰۰، این شهرداری را با چالش مواجه کرده است.

 

محمدی افزود: حدود ۱۶ اداره در شهر صالح آباد طی دو سال گذشته به میزان بیش از دو میلیارد تومان در حق شهرداری محکوم شده‌اند اما با توجه به تعامل شهردار این بخش و علی‌رغم درخواست‌های مکرر از مدیران کل این ادارات مبنی بر تقسیط مبالغ، تا کنون هیچ اقدامی در راستای این امر انجام نشده است.

 

شهردار صالح آباد ادامه داد: شهرداری بعنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی و دستگاه خدمات رسان بخش عظیمی از بودجه اش را از راه اخذ عوارض و… تامین می‌کند اگر قرار باشد دستگاه‌های دولتی با عدم پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری مانع خدمات‌رسانی این دستگاه به مردم شوند باید به افکار عمومی معرفی گردند.

 

وی افزود: در همین راستا لازم است جلسه ای با حضور فرماندار مهران، دادستان مهران، بخشدار و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار گردد و طی تفاهم نامه‌ایی نسبت به حل این مشکل اقدام نمایند.

 

محمدی شهردار صالح آباد عنوان کرد: چنانچه این ادارات بدهی شهرداری را پرداخت نکنند و “شهرداری علی رغم میل باطنی ناچار به پلمب ادارات بدهکار شود” مدیران کل این ۱۶ دستگاه مسبب این موضوع هستند که باید پاسخگو باشند.

 

این مسئول در پایان خاطرنشان ساخت: طی روزهای آینده هر دستگاهی که بدهی خود به شهرداری پرداخت کند با زبان تقدیر به افکار عمومی معرفی می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.