تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

صالحی: 

خون سردار ایران پایمال‌شدنی نیست

خون سردار ایران پایمال‌شدنی نیست
تهران- سیدعباس صالحی، در توییتی با اشاره به شورش هواداران دونالد ترامپ که به کشته شدن دست کم ۴ نفر و مجروح شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد، نوشت: خون سردار ایران پایمال‌شدنی نیست.

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر، با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی نوشت: «انتقام سخت، ویترین جهانی است که ذلت کاخ سفید را به نمایش گذاشته است. ‏خون سردار ایران پایمال‌شدنی نیست.»

به گزارش ایرنا، شب گذشته با هجوم طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره و تلاش برای ورود به ساختمانی که نمایندگان در حال شمارش آرای الکترال کالج و اعلام پیروزی «جو بایدن» رییس جمهوری منتخب آمریکا بودند، تمام درهای کنگره قفل شد و نیروهای امنیتی در برابر شورشیان به صف کشیدند.

در تیراندازی پلیس و نیروهای ضد شورش بسوی شورشیان، دست کم چهار نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند که تعدادی از آنها از نیروهای پلیس هستند. دست کم ۵۳ نفر هم در جریان شورش واشنگتن بازداشت شدند.

با ورود حامیان ترامپ به ساختمان کنگره و متوقف شدن نشست مشترک کنگره، بایدن طی سخنانی با تاکید بر اینکه هجوم طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره، شورش است، نه اعتراض گفت که مردم دنیا و حتی فرزندان ما که این صحنه‌های دردناک و نمایش افتضاح را در پایتخت آمریکا می‌بینند، چه می‌گویند.

سپهبد سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قدس و ابومهدی المهندس جانشین سابق سازمان الحشد الشعبی عراق بامداد ۱۳ دی ماه سال گذشته به همراه هشت نفر در مسیر فرودگاه بغداد به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا با شلیک موشک از پهپادهای آمریکایی ترور شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.