تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

تجلیل از برترین های رسانه استانی

آیین تجلیل از برترین های صدا وسیمای مرکز ایلام برگزار شد

آیین تجلیل از برترین های صدا وسیمای مرکز ایلام برگزار شد
نگاه اقتصاد
در این آیینی که با حضور مدیر کل فرستنده ها ی رادیویی ،مدیر طرح توسعه فرستنده های رادیویی رسانه ملی ،مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام و معاونین رسانه استانی برگزار شد، از برگزیدگان اولین یادواره مکتب سلیمانی ،مسابقات قرآنی رسانه ملی ،جشنواره های مستند رسام و فانوس و برگزیدگان اجلاس فناوری رسانه با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز ایلام؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در این نشست با اشاره به حوادث تلخ و شیرین دیماه سال گذشته گفت:شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین موجود روی زمین یعنی ترامپ نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه آزادیخواهان و مظلومان دنیا حادثه ای غم انگیز بود اما حضور میلیونی و بی نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی ،سیلی محکمی بر گوش نظام سلطه و تمامی کسانی بود که دراین حادثه تلخ دست داشتند.
بازوند با اشاره به اینکه راه شهداء از جمله شهیدان سلیمانی ، تهرانی مقدم، فخری زاده و رضایی نژاد همچنان ادامه دارد افزود: رسانه ملی و دیگر رسانه های داخلی باید در مقابل جنگ نرم با رسانه های معاند بیش از پیش تلاش کنند و پیروزی در جنگ نرم یا همان جنگ اراده ها را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.
وی به موفقیت های چشمگیر معاونت های مختلف رسانه استانی اشاره کرد و گفت :علیرغم همه کاستی ها ، خوشبختانه مرکز ایلام در میان مراکز استانها در رده های بالای جداول ارزشیابی و جشنواره های مختلف قرار دارد.
غیاثوندمدیرکل فرستنده های رادیویی رسانه ملی نیز در این مراسم با تقدیر از معاونت فنی مرکز ایلام گفت:اقدامات باارزشی از جمله راه اندازی و افتتاح ایستگاه صالح آباد از سوی معاونت فنی مرکز ایلام صورت گرفته ، واین معاونت توانسته است جایگاه بسیار مهمی را در میان معاونت های فنی مراکز به خود اختصاص دهد.
در پایان این مراسم از خانم ها مریم امینی ،صدیقه خدایی ،زهرا پور اسماعیل ،هانا کرمی ،معصومه کرمی،پردیس یوسفی نژاد و آقایان مهدی نجف پور ،قدرت باقری ،داوود رضایی ،روح اله اکبری ،مهدی نورمحمدی ،رشید کوچکی ، آرمان جهانگیری،قدرت همتی،صادق خورشیدی و جواد احمدنژاد که در جشنواره ها و یادواره های مختلف موفق به کسب عناوین برتر گردیده بودند تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.