تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

بازدید معاونین ادارات کل بازاریابی و مهندسی عملیات شرکت ملی پست از اداره کل پست استان

بازدید معاونین ادارات کل بازاریابی و مهندسی عملیات شرکت ملی پست از اداره کل پست استان
نگاه اقتصاد

محمد ثابت و روح الله فخاری معاونین ادارات کل بازاریابی و مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست، ضمن بازدید از واحدهای مختلف اداره کل پست استان از نزدیک با کارکنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان صبح روز دوشنبه بیستم بهمن ماه جاری ثابت و فخاری معاونین ادارات کل بازاریابی و مهندسی عملیات شرکت ملی پست با اتفاق فیلی مدیر کل پست استان از واحدهای مختلف اجرایی و تجزیه و مبادلات بازدید و از نزدیک با کارکنان دیدار و گفتگو کردند.

معاون اداره کل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست ضمن بررسی مسایل و مشکلات موجود با حضور در واحد تجزیه و مبادلات در جمع موزعین تصریح کرد: رسالت مهم شرکت ملی پست همواره خدمات رسانی به عموم هموطنان در جای جای ایران اسلامی بوده و موزعین سختکوش شبکه پستی باید همواره با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود با تحمل سختی ها در روزهای پایانی سال خدمات توزیع را بنحو مطلوب به انجام رسانند.

ثابت با اشاره به شناسایی بازارهای بومی و محلی و توسعه کسب و کارهای کوچک خانگی و حمایت از فروش محصولات آن‌ها بصورت اینترنتی بمنظور جلوگیری از مراجعات حضوری اشخاص و انتشار بیشتر ویروس کرونا گفت: صاحبان کسب و کارهای کوچک با حمایت شرکت ملی پست از طریق شرکت‌های نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک، ضمن تیلیغات گسترده محصولات خود از طریق شبکه پستی با این شبکه ارتباط می‌گیرند تا بتوانند در کل کشور خریدارهای خود را شناسایی و جذب نمایند.

وی گفت: در سامانه خرید و فروش اینترنتی نیاز به زیرساخت‌های اساسی برای دریافت سفارش، پرداخت هزینه، ثبت و دریافت بارکد و وارد شدن مرسوله یا بسته به چرخه پستی است که این زیرساخت‌های مورد نیاز را شرکت ملی پست در اختیار آنان قرار می‌دهد.

فخاری معاونت اداره کل عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست نیز با بررسی مسایل و مشکلات رهسپاری خطوط پستی درون و برون استانی و توسعه فضای تجزیه و مبادلات پست استان بدلیل حجم زیاد مراسلات وارده در ماههای اخیر و عدم گنجایش مراسلات پستی در این واحد، بر توزیع سریع و به موقع، بهبود کیفیت ارائه خدمات پستی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اذعان کرد و افزود: با انجام تعهدات به مشتریان و رعایت همه جانبه اصول کیفی و مشتری مداری، ضمن حفظ مشتریان موجود همواره می توانیم زمینه توسعه هرچه بیشتر بازار و سرویس های جدید و مورد نیاز مردم را فراهم نمائیم.

فیلی مدیرکل پست استان نیز انعقاد تفاهم نامه های جدید همکاری، شناسایی و ارزیابی شرکتهای نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک با شرایط مورد نظر شرکت ملی پست، نظارت و پایش عملکردی مطابق با اهداف ترسیم شده شرکت و در صورت نیاز ارائه آموزش‌های مورد نظر به آنها، همچنین بازاریابی در جهت فروش محصولات آنان در استان با استفاده از زیرساخت های شرکت ملی پست را از مهمترین اقدامات پست استان عنوان کرد.

در پایان معاونین ادارات بازاریابی و مهندسی عملیات و راهبری سرویس با اتفاق فیلی مدیرکل و غلامی معاونت اجرایی از واحدهای مختلف پست استان بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.