تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۴

پیام نوروزی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام

پیام نوروزی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام
.

نگاه اقتصاد – سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، طی پیامی ضمن ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، آغاز سال نو و عید نوورز را به مردم استان و دوستتداران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بهار حاکی از عنایت خالق مهربان به مخلوق خدا و فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی درس گرفتن از گذشته و امید به آینده سبز و روشن. وقتی نگاه بهار بر دیوار دل و جانمان می‌تابد، از خداوند سبحان و تدبیر کننده شب و روز و بی‌همتای هستی‌بخش، دگرگونی، تحول و بهترین احوال را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می‌کنیم. نوروز امسال همزمان است با میلاد حضرت قائم عجل الله تعالی و این تقارن نوید یک سال خوب و پر از خیر و برکت را برای مردم می دهد.

در طول یک سال گذشته با اهتمام و همراهی مسئولین، فعالان فرهنگی و اجتماعی، اصحاب رسانه و همکارانم در اداره کل کتابخانه های عمومی استان، علی رغم تنگناهای مالی و اعتباری و همه گیری ویروس کرونا، در حد مقدورات گام های مؤثری در ارائه خدمات، افزایش سرانه فیزیکی کتابخانه ها، توسعه تجهیزات و افزایش سرانه مطالعه از طریق اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در فضای مجازی برداشته شد، اما رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به تلاش و کوشش بیشتری دارد.

از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توأم با سلامتی، صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم، بی شک در پرتو عنایات الهی در سال ۱۴۰۰ با برنامه ریزی و پشتکار بیشتر، تلاش می کنیم گام های مؤثرتری در جهت خدمت به اهالی کتاب و کتابخوانی برداریم و موجبات رضایت بیشتر حق تعالی را فراهم نماییم.

سمیه حیدری

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.